Originally posted by jmp2002
e30 BMW e36 M3 tekniikalla?
Collapse
X
-
Originally posted by jannmann3,0 m3 kone ylittää sallitun tehon 1hv:lla e30 M3:n kohdalla. Sen luulisi saavan poikkeusluvalla ohitettua, mutta sitten on se teho/painosuhde pykälä...
Kyllähän sen aina jotenkin kikkailemalla saa kilpiin, ainakin joksikin aikaa.
Mutta eri asia on sitten kun jotain sattuu.
3.0 M3 koneestahan ilmoitetaan usein virheellisesti 286hv (210kW x 1,36 = 285,6hv). Sportevon 175kW x 1,2 = 210kW. Kyllä AKE:lla tuijotetaan noita kilowatteja eikä hevosvoimia.
Comment
-
-
Originally posted by eekiTämmönen laite: http://www.nettiauto.com/559599 .. No onhan se E30, vaikkei BMW olekaan kokonaan merkiltään.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Niin onhan noita Alpinoita ja Evoja halvalla Saksassa vaikka kuinka paljon aihioina odottamassa noutajaansa.Vai onkohan kuitenkaan?Ja kuka tuollaisen edes keskiverto kuntoisen (ja hintavan) erikoismallin haluaisi moottorin vaihdolla pilata?No ehkä joku sopivasti kolaroitu kampe,josta kallis teknikka olisi jo myyty.Mutta ei taida niitäkään jokaisen Karl-Haintz:n takapihalta löytyä.
Eli ne korimallit mihin muutos olisi ainakin teoriassa (M3 Evo tai Alpina) mahdollista,eivät käsittääkseni vastaa alkuperäiseen korimalliin suuniteltua operaatiota =E30.
Comment
-
-
Alpina
Originally posted by nullzweiMiksi sitten TÄMÄ on kilvissä?
EYB-663. 3.400 ccm. 179 kW. Kats. 3.3.2005. Ja on taatusti E30.
Eikös tuossa 3,5 litraisessa B6:ssa ole vakiona 254hv = 186kw ?
Ja nyt sitten on ahtimella tehot "tippuneet" 179kw:tiin???? Vai mistä tuo 179kw lukema?
Onko jollain varmaa kokemusta miten tuota tehopainosuhdetta noudatetaan?
e30 M3:n kohdalla ei tarvitse kyllä ostaa Evo3:sta, riittää kyllä kun ihan tavallisen ämmän ostaa, jarrut ja alusta kun on sama.Last edited by jannmann; 26-01-2006, 13:21.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31Eli ne korimallit mihin muutos olisi ainakin teoriassa (M3 Evo tai Alpina) mahdollista,eivät käsittääkseni vastaa alkuperäiseen korimalliin suuniteltua operaatiota =E30.Kannattaisiko hankkia e30 325i vai e30 M3 kori josta alkaisi tekemään
Henk. koht. en myöskään hyväksy ehjän E30 M3:n raiskausta aivan vähällä. Miellään joku kolaroitu/tekniikka puutteellinen kori, josta alkaa rakentamaan.Last edited by Maza; 26-01-2006, 13:32.
Comment
-
-
Originally posted by MazaOnhan tuossa vaihtoehtona esitetty E30 M3. Kyllä noita vielä saksassa on. Taitaa tälläkin hetkellä mobilessa olla yksi maantietä nähneen näköinen musta kori ilman moottoria & lootaa. Hintaa oli 3000eskoo.
Henk. koht. en myöskään hyväksy ehjän E30 M3:n raiskausta aivan vähällä. Miellään joku kolaroitu/tekniikka puutteellinen kori, josta alkaa rakentamaan.
Comment
-
-
Originally posted by BullittMenisköhän siihen ahdin vielä? Sanois, että ei oo yläkierroksilla paineita ollenkaan, et on haettu vaan alas vääntöä ja tulostais exelistä vielä dynolapun.
Comment
-
-
tehon lasku
Originally posted by f1zzSaahan moottorin tehoa laskea, jos vertailu moottori on vaikka m50b25 virallinen dynolappu siitä. Tehoahan pystyy laskemaan vaikka millä konstilla.. Eri asia on sitten nostaako sitä taas leiman jälkeen..
Miten pitkään tollanen auto sitten pysyy leimassa onkin sitten eri asia...
Ite ajattelin pistää e39 M5 koneen e30:seen ja sanoa että mulla on käytössä vain puolet koneesta ja sekin on kuristettu, sitten hankin dynolaput koneeseen kun ajan sen penkissä ilman toisenpuolen tulppia.
Hitto, en ennen ajatellut että sen sais noin helpolla kilpiin, jos otan vielä viidennen tulpan pois, saan varmaan jo luvat ahtimelleAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmannMiten pitkään tollanen auto sitten pysyy leimassa onkin sitten eri asia...
Ite ajattelin pistää e39 M5 koneen e30:seen ja sanoa että mulla on käytössä vain puolet koneesta ja sekin on kuristettu, sitten hankin dynolaput koneeseen kun ajan sen penkissä ilman toisenpuolen tulppia.
Hitto, en ennen ajatellut että sen sais noin helpolla kilpiin, jos otan vielä viidennen tulpan pois, saan varmaan jo luvat ahtimelle
Edit: korostan sanan että Muistan, mutta ei mitään varmuutta..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Ei ne katsastusmiehet ja AKE:n äijätkään nyt ihan täysiä idiootteja ole.. kannattaa vähän miettiä tarkemmin noita hienoja suunnitelmia..Tehon alentamiset ahtamalla ja sitä rajaa.. huoh..
Saksassahan noihin E30 on istutettu vaikka mitä moottoreita. Valitettavasti Suomen tieliikennelaki estää suurimman osan asentamisen niistä täällä maassa laillisesti.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Comment