Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30:iin e21:sen kone?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwbmw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1370
    • Kainuu

    e30:iin e21:sen kone?

    jep. kävi sitte näin. auto on e30 316 josta laukesi kone ja tässä koneessa oli kärjetön. ja kone joka siihen on menossa on e21 1.8 kaasari kone jossa on alunperin ollu kärjellinen sytkä. mutta tässä se ongelma tuleekin kun kärjettömän sytkän virranjakaja ei passaa tuohon koneeseen missä oli kärjellinen. eli mitä tehdä? vaihtaako e21:sen kaasarit jakajat ja yms. sinne e30:iin vai onko jotain keinoa jolla saada tuo e21 kone toimimaan tuossa e30:ssä? niin, ja nokka akselin vaihto ei tule kysymykseen.
    sigpic
    Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
  • Tzeimi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 2067
    • Banshee - Jyväskylä

    #2
    No jos M10 (E21) on menossa toisen M10:n tilalle niin ajelet sitten sillä kärkijakajalla. Pistät alkup. imusarjan ja kaasarin (E30) niin ei tarvi hämmästellä sähköjen kanssa niin paljoa? E21:n öljypohjan käymisestä en tiedä, voipa olla että passaa sen puolesta.
    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
    & 02 tulpo saniteetti dyno




    Älä väkisin, ota isompi vasara.
    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

    Comment

    • TheLoial
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 1109
      • Helsinki

      #3
      Öljypohja ei sovi mutta se on helppo vaihtaa. E21:n pohja on koneen suuntainen mutta E30:ssä se tulee edestä jonkin verran sivulle.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎