No niin, lämppärin kenno vaihdettu sahaa kaihtamatta. Nyt sitten hyttiin tulee lämmintä auton paikallaan ollessa, mutta ku liikehtii, ni jo viilenee. Autoa ilmattu etupään ollessa pikkasen ylämäessä (letkuja puristeltu korkki auki). Auto on 316 1.8 M10 -88. Ennen sentään tarkeni jotenkin, kunnes kenno petti ja koppi rupes huurtumaan. Ja luonnollisesti lämpömittari on pimeänä. Mikä mättää jälleen kerran???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 sisälämpö
Collapse
X
-
mättää..
Originally posted by LoordiNo niin, lämppärin kenno vaihdettu sahaa kaihtamatta. Nyt sitten hyttiin tulee lämmintä auton paikallaan ollessa, mutta ku liikehtii, ni jo viilenee. Autoa ilmattu etupään ollessa pikkasen ylämäessä (letkuja puristeltu korkki auki). Auto on 316 1.8 M10 -88. Ennen sentään tarkeni jotenkin, kunnes kenno petti ja koppi rupes huurtumaan. Ja luonnollisesti lämpömittari on pimeänä. Mikä mättää jälleen kerran???
Mihin tarvitsit sahaa?
Toimiiko kiertovesipumppu?
Eikö kannattaisi pistää lämpömittari toimimaan, ei liene iso vika.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmannMihin tarvitsit sahaa?
Toimiiko kiertovesipumppu?
Eikö kannattaisi pistää lämpömittari toimimaan, ei liene iso vika.
Comment
-
-
Originally posted by jannelTuliko kennon letkut oikeinpäin? Ainaki dieselissä on jonnii sortin takaiskuventtiili kennossa eikä kierrä liemet väärinpäin!
Comment
-
Comment