E30 316 kaasari->320i

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gremu
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 859
    • Nummela

    #1

    E30 316 kaasari->320i

    eli joutuuko sulakeboksin etc vaihtamaan konehuoneenpuolelta kun tehdään e30 316 kaasari versiosta 320ia ruiskua?

    Purin jo ton 320i:n (m20b20 tekniikka) valmiiksi että sais kyllä helposti boksit irti etc.

    Vai riittääkö konehuoneen puolella että naittaa vanhan ja uuden johtosarjan keskenään?

    Jos johtosarjan joutuu naittamaan niin ongelmana onkin sitten se että mikä menee mihinkin

    Tai vaihtoehtoisesti jos vaihtaa koko boksin niin että mikä menee mihinkin sitten auton sisällä

    :oops: :oops:
    kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
    RIP
    vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
    ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
    _______________________________________
    Team BTCF-World Of Pirates
    sigpic
  • 5ampo
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 60
    • kajaani

    #2
    riittää kun liität ne pistokkeet. siitä löytyy kyllä juttua .

    Comment

    • gremu
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 859
      • Nummela

      #3
      tarkennetaan vielä että kyseessä on automaagi :lol: :lol:

      ja tupaan pitäs vetää sitten cruiselle piuhat ja kickdown etc etc...
      Koettelin hakea searchilla, mutta huonolla menestyksellä :oops: :oops:
      kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
      RIP
      vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
      ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
      _______________________________________
      Team BTCF-World Of Pirates
      sigpic

      Comment

      • gremu
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 859
        • Nummela

        #4
        Re: e30 316 kaasarista 320ia

        Originally posted by gremu
        eli joutuuko sulakeboksin etc vaihtamaan konehuoneenpuolelta kun tehdään e30 316 kaasari versiosta 320ia ruiskua?

        Eli kaasari 316 manuaalista ollaan vääntämässä nyt 320ia:ta.

        Purin jo ton 320i:n (m20b20 tekniikka) valmiiksi että sais kyllä helposti boksit irti etc.

        Vai riittääkö konehuoneen puolella että naittaa vanhan ja uuden johtosarjan keskenään?

        Jos johtosarjan joutuu naittamaan niin ongelmana onkin sitten se että mikä menee mihinkin

        Tai vaihtoehtoisesti jos vaihtaa koko boksin niin että mikä menee mihinkin sitten auton sisällä

        :oops: :oops:
        kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
        RIP
        vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
        ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
        _______________________________________
        Team BTCF-World Of Pirates
        sigpic

        Comment

        • gremu
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 859
          • Nummela

          #5
          :help: :help: rojekti seisoo... :oops:

          kaaviot hakusessa edelleen / neuvot.

          Eli onko sulake boksit samat vai pääseekö helpommalla vaihtamalla sulake boksit... ja piuhat...
          kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
          RIP
          vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
          ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
          _______________________________________
          Team BTCF-World Of Pirates
          sigpic

          Comment

          • m-power
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 731
            • TAMPERE

            #6
            vaihda koko auton piuhat jos teet itselles... :roll:
            sitä saa mitä tilaa

            http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

            R.I.P. 327i
            R.I.P. 535i
            audi a6 2.7 t

            Comment

            • gremu
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 859
              • Nummela

              #7
              no näin vähän ajattelinkin
              kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
              RIP
              vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
              ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
              _______________________________________
              Team BTCF-World Of Pirates
              sigpic

              Comment

              • gremu
                BTCF Member
                • Sep 2003
                • 859
                • Nummela

                #8
                eiks kukaan ole tällästä rojektia muka tehnyt?

                Pitääpä tehdä toi rojekti ja pantata sitten tietoja hamaan hautaan asti
                kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
                RIP
                vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
                ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
                _______________________________________
                Team BTCF-World Of Pirates
                sigpic

                Comment

                • Kyytsis
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 3472
                  • Helsinki

                  #9
                  Originally posted by gremu
                  Pitääpä tehdä toi rojekti ja pantata sitten tietoja hamaan hautaan asti
                  Just näin. Pantaat sitten kanssa sitä autoakin hautaan asti... :wink:

                  Comment

                  • gremu
                    BTCF Member
                    • Sep 2003
                    • 859
                    • Nummela

                    #10
                    on teistäkin taas paljon apuja ... No pitää vaan sitten repiä kaikki pihalle ja alkaa ihmettelemään mikä menee mihinkin :lol: :lol:

                    Siinä se aika sitten meneekin sinne hamaan hautaan asti
                    kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
                    RIP
                    vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
                    ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
                    _______________________________________
                    Team BTCF-World Of Pirates
                    sigpic

                    Comment

                    • gremu
                      BTCF Member
                      • Sep 2003
                      • 859
                      • Nummela

                      #11
                      no vakavasti puhuen kytkiksistä etc... mihin menee mikäkin ratin alla... olis kyllä kivasti jeesiä, jos jollain vaan sattuisi olemaan infoa.

                      Konehuone nyt on aika simppeliä tavaraa...
                      kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
                      RIP
                      vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
                      ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
                      _______________________________________
                      Team BTCF-World Of Pirates
                      sigpic

                      Comment

                      • Henski

                        #12
                        Originally posted by gremu
                        no vakavasti puhuen kytkiksistä etc... mihin menee mikäkin ratin alla... olis kyllä kivasti jeesiä, jos jollain vaan sattuisi olemaan infoa.

                        Konehuone nyt on aika simppeliä tavaraa...
                        Tästä viestistä nyt ei ole sulle suunnatonta apua, mutta jos sulla kerta on kaks autoa joissa on johdot paikoillaan ja meinaat vaihtaa kokonaisena toisesta toiseen ne. Eihän siinä tarvitse muutakuin hetki vertailla mahdollisia pistoke eroja ja jättää sopivien liittimien takana olevat vaihtamiset pois...

                        Kovin moni ei varmasti ole tuommosta tehnyt joten on mielestäni aika turhaa odottaa suoraa vastausta...

                        Henski

                        Comment

                        • gremu
                          BTCF Member
                          • Sep 2003
                          • 859
                          • Nummela

                          #13
                          ongelma on siinä että autot ei ole vierekkäin

                          no pitää tehdä toi vaihto ja kirjootella sitten rojekti osioon
                          kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
                          RIP
                          vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
                          ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
                          _______________________________________
                          Team BTCF-World Of Pirates
                          sigpic

                          Comment

                          • gremu
                            BTCF Member
                            • Sep 2003
                            • 859
                            • Nummela

                            #14
                            320ia:n / ja 316:n sähkökaavat tietysti auttas asiaa
                            kulkineet e38 740, e38 728, e32 750ia
                            RIP
                            vm 87 e32 735ia, e34 520i, e30 320 msport vm 85, e21 315 vm82, e30 320ia vm 86, e28 518i vm 86, e28 518i vm 85, e30 316 vm 87/88,
                            ford escort lx 1.6 vm 84, volvo 242 2.0 vm 85
                            _______________________________________
                            Team BTCF-World Of Pirates
                            sigpic

                            Comment

                            • Terno

                              #15
                              E30 316 kaasari->320i

                              Elu juttu olisi tälläinen että itellä olis TODELLA hyvä koppainen E30 bemu, tosi mopo ja kiinnoistais vaihtaa siihen 2litranen kutvonen, olis saunddit ainkain kohdallaan.... tosin tehot ei, mutta olis niin kun käyttöautossa paras kombinaatio, eli mitä tarvii vaihtaa? Tietenkin esim jarrut voi olla isommat, mutta siis mitä on pakko vaihtaa... Kertokaa ihmessä jos tiedätte, ja mites muuten sähköjen kanssa on kova savotta??? Eli ihmeessä kaikkea asiaa liittyvää tänne tulemaan...

                              P.S edittiä kokeilin, mut pääsäntöisesti kaikki koski 325i, KIITOKSET JO ETUKÄTEEN!!!!!!

                              Comment

                              Working...
                              X