eli joutuuko sulakeboksin etc vaihtamaan konehuoneenpuolelta kun tehdään e30 316 kaasari versiosta 320ia ruiskua?
Purin jo ton 320i:n (m20b20 tekniikka) valmiiksi että sais kyllä helposti boksit irti etc.
Vai riittääkö konehuoneen puolella että naittaa vanhan ja uuden johtosarjan keskenään?
Jos johtosarjan joutuu naittamaan niin ongelmana onkin sitten se että mikä menee mihinkin
Tai vaihtoehtoisesti jos vaihtaa koko boksin niin että mikä menee mihinkin sitten auton sisällä
:oops: :oops:
Purin jo ton 320i:n (m20b20 tekniikka) valmiiksi että sais kyllä helposti boksit irti etc.
Vai riittääkö konehuoneen puolella että naittaa vanhan ja uuden johtosarjan keskenään?
Jos johtosarjan joutuu naittamaan niin ongelmana onkin sitten se että mikä menee mihinkin
Tai vaihtoehtoisesti jos vaihtaa koko boksin niin että mikä menee mihinkin sitten auton sisällä
:oops: :oops:
tosin tehot ei, mutta olis niin kun käyttöautossa paras kombinaatio, eli mitä tarvii vaihtaa? Tietenkin esim jarrut voi olla isommat, mutta siis mitä on pakko vaihtaa... Kertokaa ihmessä jos tiedätte, ja mites muuten sähköjen kanssa on kova savotta??? Eli ihmeessä kaikkea asiaa liittyvää tänne tulemaan...
Comment