Eli auto yleensä aamulla käynnistyy ok, mutta hetken ajamisen jälkeen kun parkkeeraan, tuun vaikka puolen tunnin päästä takas, niin ihmeen kauan joutuu starttaamaan ennenkuin pörähtää käyntiin.
Se siis kyllä käynnistyy, mutta joutuu aika kauan pyörittämään.
Olen aika kokematon näissä, joten en tiedä mikä voisi olla vikana.
Tulpat tai jotain?
Auto ollut nyt joku vähä päälle kuukauden ja "ongelma" esiintyi pari viikkoa sitten.
Eihän tuo nyt sinäänsä haittaa mutta ei tota kehtaa käynnistää jos joutuu kauan pyörittämään ettei pilaa merkin imagoa
Se siis kyllä käynnistyy, mutta joutuu aika kauan pyörittämään.
Olen aika kokematon näissä, joten en tiedä mikä voisi olla vikana.
Tulpat tai jotain?
Auto ollut nyt joku vähä päälle kuukauden ja "ongelma" esiintyi pari viikkoa sitten.
Eihän tuo nyt sinäänsä haittaa mutta ei tota kehtaa käynnistää jos joutuu kauan pyörittämään ettei pilaa merkin imagoa
Samalla kun avaa kannattaa varmaan kattoo jotain nokka-akselin kunnosta , mitähän se vois olla? (ajettu 175 000 km) Sen verran iso operaatio, että korjaamolle menee, mutta tiedot tästä olisi hyödyksi. Mikähän vikana tossa moottorin sammumisessa? Joku aika sitten luetutin vikakoodit ja näytti koodia lisäilmanluistimelle (onko sama asia kuin lisäilma-/joutokäyntiventtiili) joka samalla putsattiin, jonkun verran auttoi, mutta vielä vähän täristää. Ilmeisesti toi vika voi johtaa moottorin sammumiseen VAI? Onko iso homma vaihtaa toi luistin ja missäpäin se on? Ilmeisesti myös bensapumppun oireilu voi aiheuttaa sammumisia, mutta näkyy varmaan vikakoodeissa?
Comment