Onko muuta muutosta, kuin kasvava polttoaineen kulutus, jos patentoi isomman kaasuläppärungon läppineen, 2,5 bar bensanpaineensäätimen->3 bar ja 325: sen suuttimet? Myöhemmin tulossa 272 nokka, peltisarjat+ putkisto.
E30 325: sen suuttimetE30 320:seen
Collapse
X
-
No seoksethan siinä menee poskelleen kun moottorinohjausta ei muuteta lyhentämään aukioloaikoja kasvaneen tuoton mukaisesti. Toisin sanoen, kone käy varsin rikkaalla. Aluksi kannattaa nyt ainakin jättää se 3 bar säädin pois pelistä vaikka suuttimet vaihtaisikin, jotta ei suotta entisestään rikasta seosta.Originally posted by DäniOnko muuta muutosta, kuin kasvava polttoaineen kulutus, jos patentoi isomman kaasuläppärungon läppineen, 2,5 bar bensanpaineensäätimen->3 bar ja 325: sen suuttimet? Myöhemmin tulossa 272 nokka, peltisarjat+ putkisto.
Siitä nyt ei sinänsä ole muuta haittaa kuin mahdollinen karstoittuminen ja mainitsemasi polttoaineen kulutuksen kasvu. Ja tietenkin käyntiongelmat, koska veikkaan mainitsemillasi muutoksilla soppaa tulevan todella reilusti liikaa. Investointi säädettävään bensanpaineen säätimeen ja seosmittariin toki poistaisivat ongelman ja antaisivat parempia tuloksia myös projektin myöhemmissä vaiheissa
E39 520iA -02
Comment