Announcement

Collapse
No announcement yet.

KENNON Irti otto:auttakaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bimmeri88
    Newbiemmer
    • Mar 2006
    • 3

    KENNON Irti otto:auttakaa

    Oon purkamassa e30 bemarista lämppärin kennoa pitäs vaan tietää että täytyykö purkaa puhallin moottoria että kennon saa irti ja mikä on helpoin tapa ottaa entinen kenno irti?? .. vuotaa aika pahasti nesteitä jalkotilaan
  • Bimmeri88
    Newbiemmer
    • Mar 2006
    • 3

    #2
    KENNON Irti otto:auttakaa

    minusta kenno ei mahu tulemaan sieltä kotelostaan mitenkään mitä täytyy purkaa jotta sen sais ... asiantuntijat vastatkaa se ottaa kiinni viimeistään ohjaustankoon haluais viimstään huomiseks irti sen kennon siitä

    Comment

    • L.H
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2003
      • 2481
      • Lohja

      #3
      Vois vähän valaista, jos tietäis puhutaanko naapurin korollasta vai mistä?
      “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

      Comment

      • turboix
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 581
        • p-laidun

        #4
        Jos kyse on e30 ni ei siihen kai oo muuta konstia ku purkaa koko kojelauta. Ei oo loppuviimeks niin kauheen paha purkaa. Varaa päivä aikaa ja reilusti tupakkia.
        BMW E46 330dA touring -00
        BMW e30 325tbo -86
        BMW e30 323ia cabriolet -83
        BMW e30 318i touring -89

        Comment

        • jannel
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2002
          • 283

          #5
          Originally posted by turboix
          Jos kyse on e30 ni ei siihen kai oo muuta konstia ku purkaa koko kojelauta. Ei oo loppuviimeks niin kauheen paha purkaa. Varaa päivä aikaa ja reilusti tupakkia.
          Mahtaako tarvia ottaa muuta ku ratin alta pahvi pois ja rattiakseli irti niin eiköhän sen kennon luulis jo sieltä irtoovan?

          Comment

          • Moonshine
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 1018
            • Järvenpää

            #6
            Originally posted by turboix
            Jos kyse on e30 ni ei siihen kai oo muuta konstia ku purkaa koko kojelauta. Ei oo loppuviimeks niin kauheen paha purkaa. Varaa päivä aikaa ja reilusti tupakkia.
            Höpöhöpö: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=16274. Mutta olis kyllä hyvä säilyttää mieli avoimena, kun ei edes auton merkkiä rajattu. Tai siis eihän kysyjä kyllä edes puhunut autosta
            "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

            Comment

            • Juubi
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2004
              • 999

              #7
              Mulla on ainakin parilla ruuvilla ja muovikappaleella kiinni, lähtee noiden jälkeen helposti kun irrottaa ylä- ja alavesiletkut, muuta ei tarvitse purkaa.

              Comment

              • seidltuning
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 1941
                • Vantaa

                #8
                joo e30 nopea muistutus.
                irrota ensin konehuoneen puolelta tulipellistä musta koppa jonka takana on puhaltimen moottori.
                irrota puhaltimen moottori (2 liitintä) ja metalli lipsi.
                4 mutteria jotka pitävät puhallinta
                kabiinista konsoli ja ratin alla oleva "pahvi"
                ja muut sälät kuten putket irti kennosta.
                pientä väkivaltaa ja saat kennon vedettyä rattiakselin edestä!!!
                G30 530e Sedan
                E30 325i Cabriolet

                Comment

                • bmw&meze
                  Bimmer Rookie
                  • Nov 2005
                  • 65
                  • askola

                  #9
                  Jaaa..

                  Mulla on E28 520i ja siitä piti purkaa kojetaulun keskiosa kokonaan ja sen jälkeen ilmastointi järjestelmän mustat muovit pois tieltä ja siellä keskellä alhaalla se kenno jo sitten odottikin. Ei muuta kun letku klemmarit irti (konehuoneen puolelta)kennosta ja kenno mäkeen ja uusi tilalle.
                  Alla kuvia Bimmeristäni.
                  http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html

                  Comment

                  • bmw&meze
                    Bimmer Rookie
                    • Nov 2005
                    • 65
                    • askola

                    #10
                    jeppistä..

                    Seidltuningilta tuli hyvä ja ytimekäs vastaus tohon sun ongelmaan.
                    Ps.Kannattaa kaikessa rauhassa tehdä toi työ koska jos hermostuu niin yleensä muovi osat lentelee ja tulee sit myöhemmin harmittamaan ja kalliiksikin
                    Alla kuvia Bimmeristäni.
                    http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html

                    Comment

                    • Bimmeri88
                      Newbiemmer
                      • Mar 2006
                      • 3

                      #11
                      Heh

                      en joutanu hässäkässä kirjottelemaan edes auto merkkiä elikkä e30 ...nyt se varmaa lähte jos vaan löydän sieltä konehuoneesta ne 4 pulttia siis onko ne näkyvissä vai täytyykä purkaa se tulipelti jotta ne saa auki????????? tyhmä mikä tyhmä pääasia jos sais vaihettua uuden kennon

                      Comment

                      • Bmw_e30
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2004
                        • 1260
                        • joutseno

                        #12
                        Originally posted by Bimmeri88
                        en joutanu hässäkässä kirjottelemaan edes auto merkkiä elikkä e30 ...nyt se varmaa lähte jos vaan löydän sieltä konehuoneesta ne 4 pulttia siis onko ne näkyvissä vai täytyykä purkaa se tulipelti jotta ne saa auki????????? tyhmä mikä tyhmä pääasia jos sais vaihettua uuden kennon
                        pitää purkaa se tulipelti rintapellistä ja siellä näkyy aivan selvästi 4 mutterii
                        ex 325i -85 325i
                        325i soupe -92 325i

                        Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

                        Comment

                        • migg
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2005
                          • 40

                          #13
                          Säästät paljon aikaa ja hermoja jos vaan leikkaat puhallin kotelon kylkeen sopivan aukon, takasin laittaessa kolvilla/sikajankilla tuo pala kiinni.

                          Comment

                          • turboix
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2006
                            • 581
                            • p-laidun

                            #14
                            Originally posted by jannel
                            Mahtaako tarvia ottaa muuta ku ratin alta pahvi pois ja rattiakseli irti niin eiköhän sen kennon luulis jo sieltä irtoovan?
                            Eiköös se rattiakseli oo aika paskamainen ottaa irti,siinä ku taitaa olla katkopultit saahan nekin tietysti auki jos viittii niitten kans tapella!
                            BMW E46 330dA touring -00
                            BMW e30 325tbo -86
                            BMW e30 323ia cabriolet -83
                            BMW e30 318i touring -89

                            Comment

                            • seidltuning
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2002
                              • 1941
                              • Vantaa

                              #15
                              ei helv... mitä juttuja kolvaamalla muovit takasin.....!!! ratti-akseli pois....!!!
                              noihan ne on nopeita keinoja.....sori vaa mut tiedättekö nyt varmasti mistä puhutte???
                              G30 530e Sedan
                              E30 325i Cabriolet

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎