Oon purkamassa e30 bemarista lämppärin kennoa pitäs vaan tietää että täytyykö purkaa puhallin moottoria että kennon saa irti ja mikä on helpoin tapa ottaa entinen kenno irti?? .. vuotaa aika pahasti nesteitä jalkotilaan
minusta kenno ei mahu tulemaan sieltä kotelostaan mitenkään mitä täytyy purkaa jotta sen sais ... asiantuntijat vastatkaa se ottaa kiinni viimeistään ohjaustankoon haluais viimstään huomiseks irti sen kennon siitä
Jos kyse on e30 ni ei siihen kai oo muuta konstia ku purkaa koko kojelauta. Ei oo loppuviimeks niin kauheen paha purkaa. Varaa päivä aikaa ja reilusti tupakkia.
BMW E46 330dA touring -00
BMW e30 325tbo -86
BMW e30 323ia cabriolet -83
BMW e30 318i touring -89
Jos kyse on e30 ni ei siihen kai oo muuta konstia ku purkaa koko kojelauta. Ei oo loppuviimeks niin kauheen paha purkaa. Varaa päivä aikaa ja reilusti tupakkia.
Mahtaako tarvia ottaa muuta ku ratin alta pahvi pois ja rattiakseli irti niin eiköhän sen kennon luulis jo sieltä irtoovan?
Jos kyse on e30 ni ei siihen kai oo muuta konstia ku purkaa koko kojelauta. Ei oo loppuviimeks niin kauheen paha purkaa. Varaa päivä aikaa ja reilusti tupakkia.
Höpöhöpö: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=16274. Mutta olis kyllä hyvä säilyttää mieli avoimena, kun ei edes auton merkkiä rajattu. Tai siis eihän kysyjä kyllä edes puhunut autosta
"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Mulla on ainakin parilla ruuvilla ja muovikappaleella kiinni, lähtee noiden jälkeen helposti kun irrottaa ylä- ja alavesiletkut, muuta ei tarvitse purkaa.
joo e30 nopea muistutus.
irrota ensin konehuoneen puolelta tulipellistä musta koppa jonka takana on puhaltimen moottori.
irrota puhaltimen moottori (2 liitintä) ja metalli lipsi.
4 mutteria jotka pitävät puhallinta
kabiinista konsoli ja ratin alla oleva "pahvi"
ja muut sälät kuten putket irti kennosta.
pientä väkivaltaa ja saat kennon vedettyä rattiakselin edestä!!!
Mulla on E28 520i ja siitä piti purkaa kojetaulun keskiosa kokonaan ja sen jälkeen ilmastointi järjestelmän mustat muovit pois tieltä ja siellä keskellä alhaalla se kenno jo sitten odottikin. Ei muuta kun letku klemmarit irti (konehuoneen puolelta)kennosta ja kenno mäkeen ja uusi tilalle.
Seidltuningilta tuli hyvä ja ytimekäs vastaus tohon sun ongelmaan.
Ps.Kannattaa kaikessa rauhassa tehdä toi työ koska jos hermostuu niin yleensä muovi osat lentelee ja tulee sit myöhemmin harmittamaan ja kalliiksikin
en joutanu hässäkässä kirjottelemaan edes auto merkkiä elikkä e30 ...nyt se varmaa lähte jos vaan löydän sieltä konehuoneesta ne 4 pulttia siis onko ne näkyvissä vai täytyykä purkaa se tulipelti jotta ne saa auki????????? tyhmä mikä tyhmä pääasia jos sais vaihettua uuden kennon
en joutanu hässäkässä kirjottelemaan edes auto merkkiä elikkä e30 ...nyt se varmaa lähte jos vaan löydän sieltä konehuoneesta ne 4 pulttia siis onko ne näkyvissä vai täytyykä purkaa se tulipelti jotta ne saa auki????????? tyhmä mikä tyhmä pääasia jos sais vaihettua uuden kennon
pitää purkaa se tulipelti rintapellistä ja siellä näkyy aivan selvästi 4 mutterii
ei helv... mitä juttuja kolvaamalla muovit takasin.....!!! ratti-akseli pois....!!!
noihan ne on nopeita keinoja.....sori vaa mut tiedättekö nyt varmasti mistä puhutte???
Comment