eli auto on 325e USA-malli -86... mittarit sekä sisäpuhallin ei toimi auton käydessä, mutta kun starttaa kaikki toimii sen hetken ajan?!?!? eli sulakkeet ja releet ovat ehjiä ja virtalukonpohja on toimiva... ideoita?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 mittaristo ja puhallin pimeä?!?!
Collapse
X
-
Originally posted by hartge78eli auto on 325e USA-malli -86... mittarit sekä sisäpuhallin ei toimi auton käydessä, mutta kun starttaa kaikki toimii sen hetken ajan?!?!? eli sulakkeet ja releet ovat ehjiä ja virtalukonpohja on toimiva... ideoita?
1. Auton ja moottorin piuhasarjat eriparia.
2. Väärä starttimoottori.
3. Sulake palanut tai rele viallinen.
Mittaristoa lukuun ottamatta viat viittaavat siihen, että apulaitteiden "startti katkaisu" toimii juuri äin päin.
Koita irroittaa toinen pieni johto startilta(ei se musta/keltainen vaan se toinen,jonka väriä en muista(ehkä ruskea/???)), sen jälkeen ei pitäisi toimia laitteiden edes startatessa, jos näin on kytke irroittamasi johto pysyvästi maihin ja kaiken pitäisi toimia.
Jos startille menee vain yksi pieni johto kannattaa seuraavana tutkia sulakerasian seutua.Olli.
-
-
Originally posted by RoclaVillejä veikkauksia:
1. Auton ja moottorin piuhasarjat eriparia.
2. Väärä starttimoottori.
3. Sulake palanut tai rele viallinen.
Mittaristoa lukuun ottamatta viat viittaavat siihen, että apulaitteiden "startti katkaisu" toimii juuri äin päin.
Koita irroittaa toinen pieni johto startilta(ei se musta/keltainen vaan se toinen,jonka väriä en muista(ehkä ruskea/???)), sen jälkeen ei pitäisi toimia laitteiden edes startatessa, jos näin on kytke irroittamasi johto pysyvästi maihin ja kaiken pitäisi toimia.
Jos startille menee vain yksi pieni johto kannattaa seuraavana tutkia sulakerasian seutua.
Comment
-
-
Originally posted by hartge78auto ja moottori kulkenut yhdessä jo 20v kaikki toiminut ok 2v omistuksessani startiin en ole koskenut, mutta toi startti katkaisu on ollut omissa ajatuksissa mutta en ole pystynyt sieltä määrittelemään vikaa... voisiko startti/solenoidi olla paskana ja sitä kautta "startti katkaisu" päin persettä eli sotkee K7 ja K5 releiden toiminnan??Olli.
Comment
-
-
En tiedä onko tästä mitään apua,mutta kokeillaan Eli mulla aikoinaan 316 e30:ssä katkaisi virrat mittaristosta ja puhaltimesta ja näiden joku heräte virran sulake nro 10 aina paukahti. No auto kävi 2 autosähkömiehellä josta toinen löysi vian. Olin asentanu stereot ja sieltä otti joku johto maihin ja paukautti sen sulakkeen. Outoa oli että kun se sulake paukahti niin stereot kumminki toimi.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by arska84En tiedä onko tästä mitään apua,mutta kokeillaan Eli mulla aikoinaan 316 e30:ssä katkaisi virrat mittaristosta ja puhaltimesta ja näiden joku heräte virran sulake nro 10 aina paukahti. No auto kävi 2 autosähkömiehellä josta toinen löysi vian. Olin asentanu stereot ja sieltä otti joku johto maihin ja paukautti sen sulakkeen. Outoa oli että kun se sulake paukahti niin stereot kumminki toimi.Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
Ex: E30 316i 04/'90
Ex: E28 Hartge H5S "528i"
Comment
-
Comment