Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 jarrun merkkivalo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JKaunisto
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 60
    • Raisio

    e30 jarrun merkkivalo

    Ongelmana on mittaristossa oleva jarrujen merkki-/varoitusvalo, joka syttyy aina kun kone lämpiää tarpeeksi..jarrunesteiden pinnan taso on siinä min. ja max merkkien välissä, jarruputket ovat kunnossa eikä vuotoja ole missään, sekä anturin oon katsonu siitä säiliöstä ja johtoja paremmin lykkiny paikoilleen, mut vika ei oo hävinny mihinkään. Ja auto oli e30 318 kaasarilla varustettuna searchia koitin jo, mutta älkää ihan täysin mua tappako jos jossain oli jo aihe valmiiksi
    Current:
    Nissan Skyline R32 Gts-T -92
    BMW 316i -90 M40B16

    Ex:
    Volkswagen Golf Variant 1,8 CL -97
    Mazda 323 BG 1,6i 16V -90
    BMW 316 -84
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #2
    Originally posted by JKaunisto
    Ongelmana on mittaristossa oleva jarrujen merkki-/varoitusvalo, joka syttyy aina kun kone lämpiää tarpeeksi..jarrunesteiden pinnan taso on siinä min. ja max merkkien välissä, jarruputket ovat kunnossa eikä vuotoja ole missään, sekä anturin oon katsonu siitä säiliöstä ja johtoja paremmin lykkiny paikoilleen, mut vika ei oo hävinny mihinkään. Ja auto oli e30 318 kaasarilla varustettuna searchia koitin jo, mutta älkää ihan täysin mua tappako jos jossain oli jo aihe valmiiksi
    laita kuluneisuus anturin johdot yhteen tai poista se kyseinen lamppu mittaristosta niin johan helpottaa...
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    • JKaunisto
      Bimmer Rookie
      • Dec 2005
      • 60
      • Raisio

      #3
      Kyllähän muute vois tehdäki niin, mut olis mukava ku sais säilytettyy ne valot kaikki ihan pelaavina..jos ei muita ratkaisui tule niin pakko se vissiin sit on pamauttaa ne johdot yhteen
      Current:
      Nissan Skyline R32 Gts-T -92
      BMW 316i -90 M40B16

      Ex:
      Volkswagen Golf Variant 1,8 CL -97
      Mazda 323 BG 1,6i 16V -90
      BMW 316 -84

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎