no ostakaa poikkeen tuo nuhapumppu..
8500e
316-325 tekniikan vaihto
Collapse
X
-
Sitä suuremmalla syyllä jätä räpeltämättä. Ei sillä tv-jutulla ainakaan säästä, tai voi säästää mutta silloin lopputulos on kiistatta onneton katiska.Originally posted by tHoMiauton myyminen ja vaihto ei oikein innostaisi, ku toi on juuri uusix maalattu ja muutenkin erittäin hyväkuntoinen..F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
K53 R 1200 R
Triumph Daytona 955i
Comment
-
Mielestäni ihan fiksua jos itelleen tekee.. Jos sattuu oleen virheetön yksilö koriltaan toi nuhapumppu ni ei sitä viittis myydäkkä millään 1500 eurolla ja kuka taas maksaa 316i:stä nykyään 3000:kaan.......... Itellä vähän sama ongelma, Jos nuhapumppu olis vaikkapa takakaaristaan mätä ni en miettis hetkeekään, mutta mitä noita on nähny ni aika huonosti hoidettuja suurin osa!BMW E30 316 -84
BMW E30 316i -89
BMW E30 323i -85
BMW E30 325i -87
BMW E12 520i -77
Comment
-
Kannattaa varmaan miettiä siihen uhrattua aikaa (sitähän saa allakasta onneksi lisää) ja rahamäärää suhteutettuna tekniikanvaihto auton jälleenmyynti arvoon.Bemareita tulee maahan käytettynä liukuhihnalla ja tuskin se jo maassa olevien arvoa nostaa.Puhumattakaan n.45% tekniikkaprojektin arvoa/myytävyyttä.Kannatta varmaan kysellä valmiin 325:n hintaa ja tekniikan hintaa.Siihen kaavaan kun laskee työt ja jälleenmyyntiarvon,niin siitä jokainen voi itse tehdä päätöksen homman kannattavuudesta.Tekniikan vaihtoja on "aina ollut" ja varmasti tulee olemaankin,kunnes taas lakeja ja asetuksia muutellaan.Juttuhan tietysti heittää häränpyllyä jos laitat autoosi jotain eksoottisempaa tekniikkaa ja jopa saat sen niillä kilkkeillä katsastettuakin.Ei aivan aito,mutta hyvä kopio.Tosin jos ihan harrastuspohjalta,kun kaikki harrastaminen nykyään maksaa...Last edited by Heguli 31; 04-02-2005, 15:57.
Comment
-
Parhaat 325:t on tehty BMW:n tehtaalla. Jälleenmyyntiarvokin parempi kuin tee-se-itse vehkeillä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Niitä tulee paljon, mutta ei kai muita ongelmia. Tein sen omalle 316:sella ja ei tullut mitään ongelmia %:ttien kanssa.
Comment
-
Pistä aken tekniikkaan postia tosta.
En ole mistään kuullut miten tota uutta lakimuutosta nyt tulkitaan.
Mun käsityksen mukaan prosentteja tulis:
Kone apulaitteineen
Laatikko
Edit:
Tossa olis taulukko:
Last edited by wj; 19-04-2005, 13:53.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
Uutta asetusta sovelletaan autoihin joissa jo ennestään merkittyjä prosentteja vähintään 35%!!
Eli niihin yli 35% ja kanta-autotarkastettuihin autoihin vaihdettaessa jarrut tai ohjaus ei tule lisäprosentteja!Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
Ja tässäkin pätee erään katsastusmiehen sanonta "laki on kaikille sama mutta tulkinta tapa eri" jokainen päätelköön tuosta omat johtopäätöksensä...Originally posted by Jarspieli tuleeko mitään ongelmia prosenttien kans jos tekee tollasen "korinvaihdon/tekniikan vaihdon"
Tämä kun ei sitten päde aiempaan vastaukseeni!Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
Tarkottaakos toi taas sitä ettei kannata kinuta jarruista aiemmin merkittyjä prosentteja pois?Originally posted by jani1632Uutta asetusta sovelletaan autoihin joissa jo ennestään merkittyjä prosentteja vähintään 35%!!
Eli niihin yli 35% ja kanta-autotarkastettuihin autoihin vaihdettaessa jarrut tai ohjaus ei tule lisäprosentteja!
Comment
-
-
316-->325 e30 tekniikan vaihto
Mallieroavaisuus dokumentti ilmeisestikin vaaditaan kyseisessä muutoksessa? Mistä sellaisen saa ja mitä kaikkea on pakko muutoskatsastaa vaihdetuksi. Autoon vaihdettu aivan kaikki osat 325 autosta abs ym myöten.
Auto on -88 samoiten tekniikka.530XD F11 M-Sport + Omega 4.0 24V + E91 Turbo +Monza GSE
https://www.instagram.com/juzzi1984/
Comment
Comment