moottori on m20b20 laitan siihen ilmeisesti 325:sen sylinterin kannen. käykö 320 yläpään tiivistesarja (lähinnä kannen tiiviste) vai pitääkö olla 325:sen tiivistesarja?? mitä eroa noissa on jos on? biltemalla ois toi 2.0ja2.3 tiivistesarja 50e ja kl-varaosalla 100e aika iso hinta ero! tekeekö noilla bilteman sarjoilla mitään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 kansi asiaa
Collapse
X
-
Originally posted by bmw.e36moottori on m20b20 laitan siihen ilmeisesti 325:sen sylinterin kannen. käykö 320 yläpään tiivistesarja (lähinnä kannen tiiviste) vai pitääkö olla 325:sen tiivistesarja?? mitä eroa noissa on jos on? biltemalla ois toi 2.0ja2.3 tiivistesarja 50e ja kl-varaosalla 100e aika iso hinta ero! tekeekö noilla bilteman sarjoilla mitään?E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
-
-
Originally posted by bmw.e36moottori on m20b20 laitan siihen ilmeisesti 325:sen sylinterin kannen. käykö 320 yläpään tiivistesarja (lähinnä kannen tiiviste) vai pitääkö olla 325:sen tiivistesarja?? mitä eroa noissa on jos on? biltemalla ois toi 2.0ja2.3 tiivistesarja 50e ja kl-varaosalla 100e aika iso hinta ero! tekeekö noilla bilteman sarjoilla mitään?
osta victor reinzin tiivisteet.. hyvää perus kamaa, joka varaosaliikkeestä.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Originally posted by KingOnTheRoaden menis siä bilteman sarjaa kyllä laittamaan, laita kerralla kunnon tiivisteet niin ei tarvi katua, kokemusta on biltemasta=> laitoin ainoastaan venakopan tiivisteen ja seki korkkas heti, että en menis kannentiivistettä edes kokeilemaan
joo no pitää tilata kl-varaosasta! mut kummanko sit ostan 320 vai 325 kun on eri?
Comment
-
-
Originally posted by jvakevajustiinsa.. mahtaa kulkea hyvin.. puristukset tippuu tolla b25 kannella..
osta victor reinzin tiivisteet.. hyvää perus kamaa, joka varaosaliikkeestä.
onks noita tiivisteitä esim ad:llä?? minkähän hintanen toi yläpään tiivistesarja?
miten nii puristukset tippuu?
mitä eroo noissa kansissa tarkalleen on?Last edited by bmw.e36; 19-04-2006, 21:35.
Comment
-
-
Originally posted by bmw.e36semmonen kaveri joka on parikymmentä vuotta bemareita rakennellu/laitellut sano et käy ja toimii! vakio 320 pitäs tulla heppojakin lisää!
onks noita tiivisteitä esim ad:llä?? minkähän hintanen toi yläpään tiivistesarja?
miten nii puristukset tippuu?
mitä eroo noissa kansissa tarkalleen on?
Ja sit kanavatkin on isommat , ja venttiilit. Ne seikat tietty nostaa tehoa, paitsi että ruisku sulla säilyy samana, niin ei paljoo auta.
Comment
-
-
Originally posted by bmw.e36semmonen kaveri joka on parikymmentä vuotta bemareita rakennellu/laitellut sano et käy ja toimii! vakio 320 pitäs tulla heppojakin lisää!
onks noita tiivisteitä esim ad:llä?? minkähän hintanen toi yläpään tiivistesarja?
miten nii puristukset tippuu?
mitä eroo noissa kansissa tarkalleen on?
Tekisi mieli sanoa että "paskat".
B25 kannen palotilat on tosiaan suuremmat ja venttiilit isommat. Riippuu vähän siitä mikä b20 kone sulla on, että millaiset puristukset sinne tulee tolla kannella. Toki kansipahvin paksuuskin vaikuttaa.. Taitaa "parhaimmillaan" saada puristukset tiputettua jonnekin 8 nurkille ja silloin ei varmasti tehoa tule ainakaan lisää.
B20 kansia on paljon liikkeellä, sellaisella kone jopa toimii ja ovathan ne yleensä b25 kansia halvempiakin. Että mitä jos sellaisella kokoaisit... Sitten vaan b20/3 tiivisteet ja brum brum.
Äläkä unohda kannenpulttisarjaa.
t.Ville
Comment
-
-
Originally posted by KyytsisTekisi mieli sanoa että "paskat".
B25 kannen palotilat on tosiaan suuremmat ja venttiilit isommat. Riippuu vähän siitä mikä b20 kone sulla on, että millaiset puristukset sinne tulee tolla kannella. Toki kansipahvin paksuuskin vaikuttaa.. Taitaa "parhaimmillaan" saada puristukset tiputettua jonnekin 8 nurkille ja silloin ei varmasti tehoa tule ainakaan lisää.
B20 kansia on paljon liikkeellä, sellaisella kone jopa toimii ja ovathan ne yleensä b25 kansia halvempiakin. Että mitä jos sellaisella kokoaisit... Sitten vaan b20/3 tiivisteet ja brum brum.
Äläkä unohda kannenpulttisarjaa.
t.Ville
Comment
-
-
Kyllä tahan asti on kannennahka ostettu alakerran mukaan.. vai meinaatko että pienempi porauksisen B20:n alakertaan istuu kovin hyvin väljäksi jäämättä B25:n nahka missä isommat renkulat kuuden reijän ryhmittymässä peräkkäin? Voishan se tietty toimiakkin..ainakin hetken (ei tietoa miten nopeasti korkkaisi väärällä tiivisteellä ja paljonko olisi tavaraa väärillä tonteilla) tosin, osta se B20:n nahka jos kerran alakertakin on B20.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by muggoKyllä tahan asti on kannennahka ostettu alakerran mukaan.. vai meinaatko että pienempi porauksisen B20:n alakertaan istuu kovin hyvin väljäksi jäämättä B25:n nahka missä isommat renkulat kuuden reijän ryhmittymässä peräkkäin? Voishan se tietty toimiakkin..ainakin hetken (ei tietoa miten nopeasti korkkaisi väärällä tiivisteellä ja paljonko olisi tavaraa väärillä tonteilla) tosin, osta se B20:n nahka jos kerran alakertakin on B20.
Comment
-
-
Originally posted by bmw.e36on alkerta b20!joo eli silloin se b20:n tiivistesarja! minunkin mielestä se pitäs käydä,sen vanhankin mukaan! miks muuten b25:sen kannessa palotilojen välissä on kaksi pientä reikää,mut b20 kannessa ei eikä lohkossa??
Ne on niitä eräänlaisia "höyrykanavia", tehostavat jäähdytystä, tai toisinsanoen pienentävät lämpötila-eroja kannen ja lohkon osissa. Jännä juttu, että tämä 20 vuotta BMW:itä laitellut ei osannut kertoa, mikä kannentiiviste sopisi.Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
Ex: E30 316i 04/'90
Ex: E28 Hartge H5S "528i"
Comment
-
-
Originally posted by karhunenNe on niitä eräänlaisia "höyrykanavia", tehostavat jäähdytystä, tai toisinsanoen pienentävät lämpötila-eroja kannen ja lohkon osissa. Jännä juttu, että tämä 20 vuotta BMW:itä laitellut ei osannut kertoa, mikä kannentiiviste sopisi.
Comment
-
Comment