M3:ssa ikkunakehys on erilainen kuin normaali E30:ssa. pinta johon lasi liimataan on M3:ssa leveämpi kuin normaalikorissa oleva tiivisteen olake, voipi tulla kapea kiinnityspinta moisessa patentissa. M3:seen voi laittaa normaalimallin ikkunan jos leikkaa ko. pinnasta pois materiaalia.
M3:ssa ikkunakehys on erilainen kuin normaali E30:ssa. pinta johon lasi liimataan on M3:ssa leveämpi kuin normaalikorissa oleva tiivisteen olake, voipi tulla kapea kiinnityspinta moisessa patentissa. M3:seen voi laittaa normaalimallin ikkunan jos leikkaa ko. pinnasta pois materiaalia.
Tiivistepintaa kun levittää 10mm ympäri asti ja hieman pajoittaa karmin nurkista kaarevuutta kohdalleen niin ämmäläisen lasi pujottuu kansalaismalliin. Sen paremmin ei oo sopivuudesta tietoa, laitoin omaan autoon lasin ilman sitä reunatiivistettä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment