Ei käy kaikilla. 4 ja 6 sylinteri on pois pelistä. puristuksia on ja keinuvivutkin oli ehjiä ja tulpatkin vaihdoin ja koitin toisilla piuhoilla eikä auttanut, eli vika on polttoaine puolella, olisko suuttimet rikki? miten 2 voisi hajota samaan aikaan? Onko kellään kokemuksia vastaavasta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 325i käyntihäiriö
Collapse
X
-
No pers, mulla hajos vesiletku ja kävi aika kuumana pata ja tuli justiin sellanen vika että käy hetken vajailla. Ajattelin että josko vain pahvi olis menny, mutta näkyykö siitä kannesta kun otan irti että onko halki tai vääntyny, vai pitääkö sellaset aina käyttää jollain kansi-jeesuksella?Kaikki käy, mikään ei haittaa.
Comment
-
-
Kannen pultit
MrHyde, kokeile ensin kannen pulttejen tiukkuus. Meinaan jos koneessa on venyvät kannen pultit (ainakin mun 323ssa on) ja kun kone on käynyt kuumana ne ovat voineet venähtää lisää. Mulla niiden kiristäminen ohjeen mukaiseen tiukkuuteen kuumana käymisen jälkeen auttoi tuohon ongelmaan. Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia sen jälkeen.
Toisena voisit kokeilla josko jäähdytys jarjestelmään tulee ylimääräista painetta vertaamalla puristamalla vesiletkuja ehjästä autosta ja omastasi kun autot on käynnissä, viallisessa letkut on paljon kovempia paineesta johtuen.
Comment
-
-
On ne venyvät, mutta muistelen että niissä oli se viimeinen kiristys 90 astetta, eli pystyykö siitä nyt sanoon sitä oikeeta momenttia mitenkään?? Mut kyllä mä sen pahvin vaihdan varmuudeks joka tapauksessa, kun on yks varastossa, mutta voisin koittaa ensiavuksi kiristystä. Kuhan eivät vaan pultit katkeis sinne...Kaikki käy, mikään ei haittaa.
Comment
-
Comment