Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 etutolpat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tumppa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1812
    • Oulu

    E30 etutolpat

    hakuja koitin kovastikin mut ei sattunu silimään oikeaa aihetta, joten kysymys kuuluu: mitä eroja olikaan 51mm tolpilla ja pitikö muka paikkansa että eteen kävisi vain ja ainoastaan bilstein sprintit jos on mtech tolpat? ja mistä helpoiten erottaa tuon mtech tolpan normaalista?
    F31 320d LCI
  • Tumppa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1812
    • Oulu

    #2
    iskarikauppaan veis mun tie jos nyt selviäis päivän mittaan ettei tuu väärää osaa tilattua
    F31 320d LCI

    Comment

    • RiiQuu
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 1367

      #3
      Tuosta eri iskarien sopivuudesta M-tech alustaan, vaihdoin just Bilsteinin Sprintit eteen ja taakse, ja ainakin tehtaalta on ollu M-tech.

      Edessä tais olla toisella puolella Monroe ja toisella Boge :shock: , että eiköhän kaikki merkit sinne mene. Ainoa ero vakioalustaan jos puhutaan iskareista on patruunat, itse jousijalat on identtiset vakioalustan kanssa
      "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
      - - -
      E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
      Cäbi©

      E36 M3 Coupé 1996
      G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

      Comment

      • Tumppa
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 1812
        • Oulu

        #4
        eli siis tuo väittämä siitä että M-Technic alusta olisi jotenkin erilainen ei pidä paikkaansa ilmeisesti...tilaanpa siis sitten jotain muuta kuin bilsteiniä kokeiluun
        F31 320d LCI

        Comment

        • RiiQuu
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 1367

          #5
          Originally posted by Tumppa
          eli siis tuo väittämä siitä että M-Technic alusta olisi jotenkin erilainen ei pidä paikkaansa ilmeisesti...tilaanpa siis sitten jotain muuta kuin bilsteiniä kokeiluun
          Onhan se muuten täysin erilainen kuin vakio, siinä on matalemmat jouset ja vahvemmat vakaajat, ja iskareina on Bilsteinin 'vakio' kaasuiskarit jo tehtaalta, mutta itse iskarin ja etutolppien rakenne on täysin samanlainen kuin vakioalustassa.

          Ja yks vinkki :arrow: laita sinne Bilsteinin Sport tai Sprint, aivan loistavat iskarit E30:seen. :wink:
          "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
          - - -
          E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
          Cäbi©

          E36 M3 Coupé 1996
          G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎