Elikkäs kun rattia kääntää niin edestäpäin kuuluu ikävä lonksahdus. Ei täristä ja menee äänettömästi. kuluu tosiaan vaan sillä kääntämisen hetkellä yksi lonksautus. Eikä kuulu jos kääntää vaan vähän. Se kuuluu ehkäpä pallonivelistä taikka raidetangoista.. kaiketi. Niin oon ite diagnosoinu. Jos jollakin on kokemusta niin valaiskaa hieman tietämätöntä. Pitäis vähitellen päästä katsastelemaan autoa ja se voi olla este läpi pääsylle. auto on siis e30 316 m10
e30 rattia kääntäessä lonksahtaa
Collapse
X
-
Mullakin lonksahteli samalla tavalla, oikeestaan vaan ihan paikoillaan tai ryömintä vauhdista. Pallonivelissä ei ollut välystä. Vika selvisi kun raidetangon pää irtosi kierteiltään raidetangosta.
Onneks parkkipaikalle ajettaessa eikä missään maantiellä.
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
jep... samoin kävi mulle kerran... mut onneks ei mullakaan irronnu ajossa vaan jarru palojen vaihdossa kun kääntelin ja rynkyttelin että onko kaikki kunnossa... sitä pelti läppää jolla kiritään se mutteri niin ei varmaan ollu kiinnitetty...saattaahan kolinaa kuulua siitä ohjauksen nivelestä joka on siinä ennen raidetankoa... mulla se heilui 1.5 senttiä ku heilutti... meni vaihtoon...Originally posted by machine_headMullakin lonksahteli samalla tavalla, oikeestaan vaan ihan paikoillaan tai ryömintä vauhdista. Pallonivelissä ei ollut välystä. Vika selvisi kun raidetangon pää irtosi kierteiltään raidetangosta.
Onneks parkkipaikalle ajettaessa eikä missään maantiellä.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Itsellä kuuluu samanmoinen lonksahdus hammastangosta, sisä- ja ulkopäät on uudet & kiinni, ääni kuuluu vain jos auto seisoo tassuillaan ja se tulee juurikin tuosta ohjausnivelestä (jossa ratilta tuleva akseli yhtyy raidetankoon). Mikä sieltä yleisimmin kulahtaa ja voiko sen vaihtaa paikallaan, maksaako paljon ja mistä saa..? Vai kannattaako vaihtaa koko raidetanko samalla (vuotamaton yksilö uusilla päillä jotei ei huvittaisi alkaa vaihtelemaan).. varsinkin kun tuo M30 on nokalla niin tulee _ahdasta_Originally posted by GOOFYsaattaahan kolinaa kuulua siitä ohjauksen nivelestä joka on siinä ennen raidetankoa... mulla se heilui 1.5 senttiä ku heilutti... meni vaihtoon...
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Jahas, vastaanpa itselleni eli nostin auton ylös ja kokeilin käännellä rattia niin ääni tulee raidetangon sisältä juurikin siitä missä rattiakseli yhtyy raidetankoon.. eli taisi mennä raidetangon irrotteluksi
Taidan tosin lykätä tehostamattoman tangon tuonne kun ei budjetti anna periksi ostaa tehostettua toimivaa
Käsijumppaa käännellä 215:a asfaltilla
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
Comment