Announcement

Collapse
No announcement yet.

E-30 325i-->335i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TONI_VAAN
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 210

    E-30 325i-->335i

    mahtaakohan ennää saaha poikkeuslupaa vai käviks siinnä niih että tulee tuon 2.5 koneen turbottaminen vastaan??


    3.5l 218hp/310nm
    2.5l 171hp/222nm
    2.5i turbolla 250-300hp/???nm

    toisaalta itelle luottas tuo 3.5l iha vakionaki
    luin nimittäin yhestä vanhassa tekniikan maailmasta 323i:hin perustuvasta 335i:stä ja siinnä oli nuo kyseiset arvot 218hp/310nm
    huiput liikkuivat jossai 240-250kmh :palvo:
  • jvakeva
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2433
    • Kouvola

    #2
    paskat siinä mitään poikkeuslupia tarvi,. numerot pois ja sanot että se on 2,5, 2,8 tai 3L... ei siinä sen kummempia!
    B10 V8 # 108
    saab r560 8X4

    Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

    Comment

    • Cee.Koo
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 354
      • Twilight zone

      #3
      Kyllä siellä koneenkyljessä olis syytä olla koneen koosta kertovat numerot, vaikka sitten pienemmän kuin kyseinen yksilö. Esim. m30b30 koneen tunniste, se on myös motronic kone joten myös ulkoisesti samanlainen kuin m30b35. Imusarjan 3.5 tekstille tarttis myös jotain tehdä.
      Meinaan vaan et jos koijata meinaa niin kannattaa tehdä se niin ettei jää kiinni, satusedät ja paskan puhujat ei pitkälle pötki. Saa olla aika satusetä jos meinaa vakuuttaa katastusäijän sellaisen koneen koosta josta on tunnisteet hiottu pois.
      Poikkeus luvan saa varmaan unohtaa vaikka vastaavia yksilöitä on aikoinaan saatukkin kilpiin, siihen on varmaan turha vedota.
      Mun mielestä kannattais säilyttää pikkulohko pelkästään ajettavuuden takia koska isolohkolla e30:tä tulee aika keulapainoinen, ellet sitten ole valmis työläisiin korimuutoksiin. Eli tulipelti uusix ja konetta taaksepäin.
      Sit taas turbo tohon pikkulohkoon niin hp/nm rajana onkin sitten vaan oma lompakko jahka on saanu leiman 204hp tehoille.
      With jap crap, life sucks and then you die

      Comment

      • jvakeva
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2433
        • Kouvola

        #4
        onhan noita mantojakin tässä lähivuosina kilvitetty 3.0 koneella, ilman numeroita ja 2,5 paperit on tulleet, kun on sanonnu.

        ei ne sitä käy purkamaan ja tutkimaan, että mkä se on..
        B10 V8 # 108
        saab r560 8X4

        Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

        Comment

        • BmwPunisher
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 7629
          • Lemu

          #5
          Minusta tuo 325:sen turbottaminen
          olisi parempi vaihtoehto!
          Ainakin jos se on aito 325:nen,
          turha tehdä aidosta jotain tekniikanvaihtoa,
          mutta jos se on tekniikanvaihto jo
          valmiiksi ja prosentit antaa periksi
          niin vaihtaa samantien vähän isompaa
          moottoria...

          Turbossa olisi kyllä
          enemmän tehoa ja vääntöä
          haluttaessa
          E70 X5 30d

          Comment

          • Cee.Koo
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2004
            • 354
            • Twilight zone

            #6
            Originally posted by jvakeva
            onhan noita mantojakin tässä lähivuosina kilvitetty 3.0 koneella, ilman numeroita ja 2,5 paperit on tulleet, kun on sanonnu.

            ei ne sitä käy purkamaan ja tutkimaan, että mkä se on..

            No onhan se katastus setäkin vaan ihminen ja voi tehdä virheen, mutta mitäs sitten kun sattuu kohdalle se tarkempi kaveri, rupee siinä sitten selittämään puuttuvia tunnisteita. Muutaman kerran on tosta omastakin kiposta numeroita kyttäilty (alkup.323i) ettei vaan olis vaihdettu tilalle JOPA 2.5 litraista hornankattilaa . No nykyään siellä sellainen majaileekin, tarttis vaan käydä muutoskatsastaan
            With jap crap, life sucks and then you die

            Comment

            • Guest's Avatar

              #7
              Originally posted by myllyoja84
              Minusta tuo 325:sen turbottaminen
              olisi parempi vaihtoehto!
              Ainakin jos se on aito 325:nen,
              turha tehdä aidosta jotain tekniikanvaihtoa,
              mutta jos se on tekniikanvaihto jo
              valmiiksi ja prosentit antaa periksi
              niin vaihtaa samantien vähän isompaa
              moottoria...

              Turbossa olisi kyllä
              enemmän tehoa ja vääntöä
              haluttaessa
              Mutta, jos haluaa sellaisen koneen jonka pellin alle ei tarvitse joka päivä mennä niin sillon varmaan tuo M30B35...kuten ennenkin on sanottu: "ei ole kuin hajalla olevia ja hajalle meneviä turbokoneita"

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎