Jees, elikkä ongelmana on että check controlin "motoröl" syttyy noin viiden sekunnin päästä siitä kun autoon lyö virrat päälle. Toki tuossa on M30 kone mutta sieltä tulevat öljyanturit (motoröl statisch / dynamisch) tuottavat saman tuloksen, samanlailla käy myös jos piuhat on irti eli missäköhän vika mahtaisi olla? Miten tuo ylipäänsä toimii, mittaa jollakin anturilla öljynpinnan korkeutta tjms?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 check control + öljyvalo
Collapse
X
-
E30 check control + öljyvalo
- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many moreTags: None
-
-
Se anturihan on siellä virranjakajan alla (siis jos se on lohkossa eikä jakopäässä ja minulla rupes tuo valo vittuilee kun otin sen liittimen irti ja vaikka laitoin takaisin ni siltikin cc valitti siitä.
Tarkistin liitokset, laittelin crc:tä ja mikään ei auttanut. Lopulta kun aikani heiluttelin johtoja ni rupes pelaamaan ja on puolivuotta pelannut, enkä ole uudestaan uskaltanut koskea kun ei ole tarvinnutkaan.
Joten se on erittäin herkkä noille kosketushäiriöille eli johtoja heiluttamaan ja liitoksia tarkastelemaan.
Vihoviimonen patentti on yhdistää ne liittimen johdot, mutta lähes varmasti pitäisi sillä sammua.Last edited by makkis; 11-06-2006, 20:43.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Nyt on E28 M30B34 kone E34 M30B34 öljypohjalla ja noissahan on erilaiset öljypohjat eli siitä voipi olla kiinni.. Oikea määrä tuolla on kyllä öljyä (juuri vaihdettu) joten siitä ei ole kiinni. Pitääpä ettiä se anturi ja vetää vaikka piuhat yhteen sitten, hölmön näköinen tuo punainen varoitusvalo
(ehkä helpompaa / fiksumpaa kuitenkin ettiä E34 M30 koneen öljyanturi..)- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Hmmh, noissa näyttää tuo öljyanturi olevan öljypohjan alareunassa ja tuo on kyllä E34 anturi muistaakseni, taitaa olla paskana sitten..? Koska eikös tuon valon pitäisi palaa heti kun lyö virrat päälle jos siellä olisi liian vähän öljyä..?- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment