BMW 318i -91

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu ois siisti
    Newbiemmer
    • Jun 2006
    • 13

    BMW 318i -91

    Olen ajatellut siirtyä autoilussa ylimpään luokkaan ja ostaa siis bemun. Auto jota olen katsellut sillä silmällä on otsikossa mainittu. Vaatimaton 240 tkm taulussa. Isot pojat on pelotelleet mm. jakopään heikosta kestävyydestä. Onko se totta vai tarua? Kuulemman mukaan ei olis hyvä ostos yhtään. En usko kaiken maailman legendoja, joten jos te alan miehet voisitte valaista aloittelevaa et mitä on odotettavissa. Kiitos etukäteen.
  • Xhawk
    OBTCF Member
    • Jul 2004
    • 2326
    • Kierrosalueella (hki)

    #2
    No ei ne isot pojat ihan turhaan oo pelotellu. 40 000 km vaihtoväli jakopäänhihnalta on kyllä turhan lyhyt. Samoin nakutusta esiintyy venttiilinnostajissa. Muutenhan kyseessä on perusvarma BMW-kulkija.
    "Position One, Position One"
    Punainen miesten voimisteluauto

    BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

    Comment

    • Arnolds
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 3310
      • Kajjjaani

      #3
      Kyllä se jakopää kestää kunhan vaihdat aina ajoissa 40tkm välein sen hihnan muuten tulee iso remppa. Kannattaa muuten katsoa ja kuunnella miten nostajat toimii jos M40 moottori. Saattaa olla jo tuossa nostimet ja nokka huonossa hapessa jos on huonosti pidetty (nakuttaa kylmän&#228>>tulee nokka-akselin ja keinujen vaihto.

      Xhawk kerkes ensin.
      F26 xDrive20d TwinPower

      EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

      Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

      Comment

      • bemu ois siisti
        Newbiemmer
        • Jun 2006
        • 13

        #4
        Kiitoksia tiedoista. Auton kohdalla liikkuu sitkeä huhu et kansi remppa olisi tehty 220 tkm mittarissa. Uskoo ken tahtoo Se vaan ihmetyttää kun kyseessä suomi-auto mutta yhtään dokumenttia ei löydy. Tietoja olen tarkastellut akesta ja sieltä täältä.

        Comment

        • skinlab
          Bimmer Rookie
          • Jan 2006
          • 48

          #5
          Noi venttiilinnostajat rupeaa kyllä nakittamaan, ennen vaihtoa eiks kannata kokeilla fortea jos ei pauku ihan kunnolla...ja hihnan vaihto välistä, omalla ajettu 100 000km edellisen hihnan vaihdosta kyllä sai ajaa perse märkänä!

          Comment

          Working...
          X