Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Mtech2 sivuhelma irti?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JiiP
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 1734
    • Tampere

E30 Mtech2 sivuhelma irti?

Melkeen meni projektit osiolle.

Eli tätä kuvaa olen hiukan yrittänyt pähkäillä. Kun pitäisi saada tuo 18 irti. Hiukan olen auton alle kurkkinut, mutta olisi kiva saada jotkut ohjeet tohon kun autoa alkaa nostaa ettei tarvitse enää sillon arpoa.. Esimerkiksi onko tuo jotenkin noiden kylkipalojen (2&12) alla eli tarvitseeko ne poistaa? Apuva, ei viittis alkaa noita väkisin riuhtomaan tuosta kyljestä irti.
    Official member of BTCF-Sauna Team
    E46 316i -03
    Ex:
    E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
  • Delphin
    BTCF Member
    • Mar 2006
    • 231
    • Nurmijärvi

Originally posted by JiiP
    Melkeen meni projektit osiolle.

Eli tätä kuvaa olen hiukan yrittänyt pähkäillä. Kun pitäisi saada tuo 18 irti. Hiukan olen auton alle kurkkinut, mutta olisi kiva saada jotkut ohjeet tohon kun autoa alkaa nostaa ettei tarvitse enää sillon arpoa.. Esimerkiksi onko tuo jotenkin noiden kylkipalojen (2&12) alla eli tarvitseeko ne poistaa? Apuva, ei viittis alkaa noita väkisin riuhtomaan tuosta kyljestä irti.
    Osan 18 molemissa päissä ruuvit, jotka joudut irroittamaan + lokasuojan kyljessä 2 kpl eli etulokasuojan kylkipala ensin irti. Osat 21 täytyy saada levitetty kotelon alta auki, joista muutaman itse onnistuin rikkomaan. 2-ovisessa versiossa takana oleva kylkipala myös irti, sillä siinä on muoviset kynnet alakoteloon, joka täytyy vetää taakse päin, kun ottaa irti. Sitte pitäis tois kotelo lähteä irti, kun nostaa alhaalta ylös päin ja vetää. Kotelon sisällä pitäis olla 9kpl noita 21 osia.
    Vanhoja katiskoja.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎