Mistähän mahtaa johtua lämpömittarin neulan "väpätys" ja jatkuvasti alhainen lämpötilan näyttö, vaikka kone kyllä on kuuma? Olisiko sieltä hajonnut mittarin anturi? Sijaitseeko se anturi ylävesiletkuun tulevassa kanavassa vai onko se ruiskun antureita?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Lämpömittari?
Collapse
X
-
hm.. en tiedä M20:stä... mutta M10:ssä se anturi sijaitsee koneen etupuolella (siinä imusarjan vieressä).. oletkos kokeillu irrottaa kaapelia ja maattaa sitä, eli nouseeko viisari taivaisiin? :lol:- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Saitko selville mikä siinä mittaristossa sitten oli vikana? Saako sitä korjattua? En oikein viitsi ostaa toista mittaristoa. Mitenkä sen mittariston muuten saa auki. Mulla lukee nopeusmittarissa ELECTRONIC niin eikös se tarkoita että ei ole enää mittarin vaijeria vaan on sähköinen yhteys anturille?Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Comment
-
-
Mulla parani tuollainen vika mittariston akkujen vaihdolla. Eikä ole kallista, uudet akut Laakkoselta n. 12€. Sinnehän voi kolvailla melkeinpä mitä vain, mutta orggisakuissa on valmiiksi oikeanlaiset navat jotka sopii piirilevyyn.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Noista pattereista vaan tuli mieleen että ei oo kenellekkään tullu mieleen patentoida ulkoista paristokoteloa vaikka mittariston taakse/alapuolelle? Mietin vaan että olisiko se mahdotonta eli johtimina käytettävistä piuhoista tulee liikaa resistanssia tai häiriötä... olis nimittäin sangen näppärää tulevia tarkistuksia ajatellen jos ne patterit löytyis ilman mittariston täysmittaista purkamista.
Comment
-
-
Originally posted by bemari320miesSaitko selville mikä siinä mittaristossa sitten oli vikana? Saako sitä korjattua? En oikein viitsi ostaa toista mittaristoa. Mitenkä sen mittariston muuten saa auki. Mulla lukee nopeusmittarissa ELECTRONIC niin eikös se tarkoita että ei ole enää mittarin vaijeria vaan on sähköinen yhteys anturille?Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by bemari320miesSaitko selville mikä siinä mittaristossa sitten oli vikana? Saako sitä korjattua? En oikein viitsi ostaa toista mittaristoa. Mitenkä sen mittariston muuten saa auki. Mulla lukee nopeusmittarissa ELECTRONIC niin eikös se tarkoita että ei ole enää mittarin vaijeria vaan on sähköinen yhteys anturille?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
Comment