kannetaan korsia kekoon ongelman ratkaisemiseksi
eli, tuli mieleen näitä perus kysymyksiä (en tunne m10 tekniikkaa niin hyvin joten älkää ampuko), eihän sitä termaria (uutta) ole asennettu veden kiertosuunnan vastaisesti? (itse en tiedä kylläkään mitenpäin se sinne tulee laittaa, mutta tarkistamisen arvonen asia).
sen verran muistan kuulleeni tosta m10 ilmauksesta esim vesipumpunvaihdon yhteydessä, että kun kaataa nesteet sisään jne niin kannattaa auton olla ilmausta aloittaessa jo valmiiksi nokka ylämäkeen, ihan kunnon kumparetta vasten jotta se ilma löytää tiensä pihalle sieltä järjestelmästä. ovat kuulemma sitten pirullisia ilmattavia kun syylärissä oleva ilmaus systeemi on alempana kuin moottorin korkeimmalla kohdalla menevä jäähdytysneste kanavisto/letkut jonka vuoksi ilmakuplat jäävät helpohkosti sinne moottorille.
jos näistä jotain apua on niin kiva ja onnea tutkimusten kanssa
eli, tuli mieleen näitä perus kysymyksiä (en tunne m10 tekniikkaa niin hyvin joten älkää ampuko), eihän sitä termaria (uutta) ole asennettu veden kiertosuunnan vastaisesti? (itse en tiedä kylläkään mitenpäin se sinne tulee laittaa, mutta tarkistamisen arvonen asia).
sen verran muistan kuulleeni tosta m10 ilmauksesta esim vesipumpunvaihdon yhteydessä, että kun kaataa nesteet sisään jne niin kannattaa auton olla ilmausta aloittaessa jo valmiiksi nokka ylämäkeen, ihan kunnon kumparetta vasten jotta se ilma löytää tiensä pihalle sieltä järjestelmästä. ovat kuulemma sitten pirullisia ilmattavia kun syylärissä oleva ilmaus systeemi on alempana kuin moottorin korkeimmalla kohdalla menevä jäähdytysneste kanavisto/letkut jonka vuoksi ilmakuplat jäävät helpohkosti sinne moottorille.
jos näistä jotain apua on niin kiva ja onnea tutkimusten kanssa
Comment