Originally posted by sqxo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virinokka E30 316 '87 Bemariin.
Collapse
X
-
Originally posted by Wittu_jooOriginally posted by crickeonks mitää järkee ostaa jotai jos ei tiedä mitä ostaa??
Asiaan.
Jos et kerran ole ennen nokkaa vaihtanut niin se kannaa tehdä jokun kanssa kuka sen on joskus tehnyt.
Tai jos sinussa on yhtään tee se itse miestä osta korjaus opas ja tee itse.
Muista kumminkin että sinun tulee ostaa ylpään tiiviste sarja.
Ja tarkistat keinuvipujen kunnon.
Mutta kansi pitää kumminkin viedä koneistamoon oikaisuun. Melkein kannattavin olisi jos irrotat pelkän kannen ja viet sen semmosentaan koneistamoon. Tuskin ne paljoa velottaa venttiilien hiomisen ja kannen oikaisun lisäksi kun ne purkaa venttiilikoneiston muutenkin. Samalla tietysti vaihdetaan ohjurin kumit. Jotka tulee tossa yläpään tiiviste sarjassa mukana.
Se tiiviste sarja maksaa motonetissä n.65€
En kumminkaan usko että vakio kaasarilla tosta mitään kummenpaa tehon lisäystä tule.
Ei koneelle mitään suurempaa haittaa siitä ole.
Prosentteja ei tule. Ainakaan jos ei kerro mitään.
päästöihin toi kyllä vaikuttaa. Kannataa käydä jossain mittaamassa päästöt ennen leimaa.
Vakio ja viri nokalla on eroa: Muoto tai nosto, tahi sitten molemmat.
Siinä voi olla myös joku numero sarja. Toivottavasti molemmissa nokissa ei ole samaa numero sarjaa. Jos on niin sinua on huijattu.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
Comment