318i -1988 m40 e30
Ongelmana on, että auto kiihtyy loistavasti kunnes jossain noin 5000 rpm:n kohdalla vääntö häipyy lähes täysin. Siitä kun vaihtaa isommalle vaihteelle, niin kone tärisee ja vääntö on kateissa vielä joitakin sekunteja. Sitten yhtäkkiä alkaa taas vetään.
Haitariputki on ehjä. Imupuolen vuotoa olen etsinyt löytämättä. Ilmamäärämittarin vaihto ei auta. Voiko ilmamäärämittarin ja boksin välissä tapahtua jotain, vai meneekö sinne vain suora johto?
Olisin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa mistä vika voisi johtua. Tietämättömänä osien vaihtelu tulee kalliiksi
Ongelmana on, että auto kiihtyy loistavasti kunnes jossain noin 5000 rpm:n kohdalla vääntö häipyy lähes täysin. Siitä kun vaihtaa isommalle vaihteelle, niin kone tärisee ja vääntö on kateissa vielä joitakin sekunteja. Sitten yhtäkkiä alkaa taas vetään.
Haitariputki on ehjä. Imupuolen vuotoa olen etsinyt löytämättä. Ilmamäärämittarin vaihto ei auta. Voiko ilmamäärämittarin ja boksin välissä tapahtua jotain, vai meneekö sinne vain suora johto?
Olisin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa mistä vika voisi johtua. Tietämättömänä osien vaihtelu tulee kalliiksi
Comment