Tämmönen on nyt mietinnän alla ja kun tietoa yritin etsiä haulla oli jokaisessa jonka löysin toisena viestinä käytä hakua. Joten jätetään tästä ketjusta ne pois kun HAKUA ON KÄYTETTY, mut hakijassa on vähän vikaa varmasti 
316 -> 320i
1. Joudunko vaihtamaan moottorin ja vaihdelaatikon lisäksi muuta kuin eteen jäähdytetyt jarrulevyt?
316 -> 318iS
2. Moottorin ja vaihdelaatikon lisäksi täytyy varmaan vaihtaa myös taakse levyjarrut? Täytyykö muuta muuttaa?
Sitten kysymykset mitkä on molempiin
3. Mitä kaikkee paperia pitää konttorilla näyttää?
4. Mitä muuta pitää muistaa?
Ja tietysti jos joku vois linkkiä heittää tämmösiin projektikertomuksiin nii ois kiva lukea miten kova homma tää loppujen lopuks on.
Modeille: Se tekniikan vaihto for dummies ois kyllä aika hyvä

316 -> 320i
1. Joudunko vaihtamaan moottorin ja vaihdelaatikon lisäksi muuta kuin eteen jäähdytetyt jarrulevyt?
316 -> 318iS
2. Moottorin ja vaihdelaatikon lisäksi täytyy varmaan vaihtaa myös taakse levyjarrut? Täytyykö muuta muuttaa?
Sitten kysymykset mitkä on molempiin
3. Mitä kaikkee paperia pitää konttorilla näyttää?
4. Mitä muuta pitää muistaa?
Ja tietysti jos joku vois linkkiä heittää tämmösiin projektikertomuksiin nii ois kiva lukea miten kova homma tää loppujen lopuks on.
Modeille: Se tekniikan vaihto for dummies ois kyllä aika hyvä
Comment