Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 316 -> 320i tai 316 -> 318iS

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • UNTERGANG
    Newbiemmer
    • May 2006
    • 9
    • Joensuu

    E30 316 -> 320i tai 316 -> 318iS

    Tämmönen on nyt mietinnän alla ja kun tietoa yritin etsiä haulla oli jokaisessa jonka löysin toisena viestinä käytä hakua. Joten jätetään tästä ketjusta ne pois kun HAKUA ON KÄYTETTY, mut hakijassa on vähän vikaa varmasti

    316 -> 320i
    1. Joudunko vaihtamaan moottorin ja vaihdelaatikon lisäksi muuta kuin eteen jäähdytetyt jarrulevyt?

    316 -> 318iS
    2. Moottorin ja vaihdelaatikon lisäksi täytyy varmaan vaihtaa myös taakse levyjarrut? Täytyykö muuta muuttaa?

    Sitten kysymykset mitkä on molempiin
    3. Mitä kaikkee paperia pitää konttorilla näyttää?
    4. Mitä muuta pitää muistaa?
    Ja tietysti jos joku vois linkkiä heittää tämmösiin projektikertomuksiin nii ois kiva lukea miten kova homma tää loppujen lopuks on.

    Modeille: Se tekniikan vaihto for dummies ois kyllä aika hyvä
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

    #2
    Originally posted by UNTERGANG

    316 -> 318iS
    2. Moottorin ja vaihdelaatikon lisäksi täytyy varmaan vaihtaa myös taakse levyjarrut? Täytyykö muuta muuttaa?
    Sitten isot tolpat eteen ja jäähdytetyt levyt eteen (sama alusta kun 325i mallissa)

    JA katsastukseen sulla pitää olla laput millä näytät toteen mitä osia olet vaihtanut sinne ja että ne vastaa sitä autoa..
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

    Comment

    • Zetz
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 3233
      • Joensuu

      #3
      ja eikös etupalkin joudu vaihtamaan kutos koneellisesta, vai käykö e30 kutonen suoraan nelosen paikalle? vaihdelaatikossa jos muuttuu koko, niin joudut myös kardaanin vaihtamaan
      isot tolpat joudut vaihtamaan, vaihdoit kumman koneen tahansa, (tietääkseni,) halvemmaksi tulee varmaan ostaa e30 320i kun ruveta vaihtelemaan noita osia.. pääset huomattavasti helpommalla, ja kun se sun auto ei muutenkaan mitenkään "ruusu" ole.. mutta kyllä siitä pelin vielä saa..
      eti jostain m10b20 moottori, piristä sitä ja laita se paikoilleen. ei oo katastus miehillä niin paljoa ihmeteltävää
      puh/txt/whatsapp: 0452673541
      näillä mennään talvella:
      e39 523ia arctic silver
      e87 116i Japanrot
      ja näillä kesällä:
      e30 328i *Rot m50b28

      Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
      ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

      Comment

      • avr
        Bimmer Fanatic
        • May 2005
        • 290
        • Vaasa

        #4
        Originally posted by _zz_
        ja eikös etupalkin joudu vaihtamaan kutos koneellisesta, vai käykö e30 kutonen suoraan nelosen paikalle?
        Ei tarvi vaihtaa!

        Comment

        Working...
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎