Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i E30 -89?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vexeli
    Bimmer Rookie
    • Jan 2003
    • 80
    • Kausala

    325i E30 -89?

    Miten kestäviä on nämä vanhemmat 2.5 litraset? Kuullu että parilla tutulla ollu paljon ongelmia kannen kanssa....pitääkö nää jutut paikkansa.....?
    "BMW POWER"
  • Masinol
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 988
    • "Turku"

    #2
    Kyllä toi 2.5 kestää ainakin 300tkm ilman mitään koneremonttia (todistetusti). Tosin porukka kyllä kertoo että kansi meni jo 200tkm kohdalla.... Ota siitä sitten selvää mutta hyvin pidettynä kestää siis ainakin sen 300tkm. Selitys kannen hajoamisesta 200tkm kohdalla voi hyvin olla ajetut kilometrit jotka puuttuvat mittarista :P . Tai rääkätty kone tai huonosti tehdyt huollot ja korjaukset.... Syitä voi siis olla monia mutta mielestäni M20B25 on ihan kelpo kone eikä kovinkaan vikaherkkä.
    Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

    Comment

    • Gonzalez
      BTCF Member
      • Jun 2003
      • 2632
      • Seinäjoki

      #3
      M20-koodin koneissa on ollut jonkinasteista kansiongelmaa läpi koko tuotantokauden... Mut ei sen takia kannata heivata ajatusta M20-koneesta pellin alla, ei se sentään niin yleistä ole tuo kansien paukkuminen :!:
      530d GT F07 2010
      325i E30 Cabriolet 1987

      Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

      Comment

      • Vexeli
        Bimmer Rookie
        • Jan 2003
        • 80
        • Kausala

        #4
        Mietin vain ajatusta saksanmaalta haetusta 325i.....et minkälainen vaihtoehto se olisi....hieman halvempi olisi tuoda se vanhempi kuin tämä uudempi korimalli....haluttais saada vähän isompaa myllyy tonne pellin alle.... ku toi nykyinen 318i on aikamoinen nuhapumppu
        "BMW POWER"

        Comment

        • Miika Tissari
          BTCF Member
          • Aug 2002
          • 1802
          • Varkaus

          #5
          Kuhan vaan jäähdytys pelaa ja öljyt vaihdettu säännöllisesti, niin M20 kestää helposti yli 400tkm.
          E28 ///M-tech V8 -83
          E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎