Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 325 ahtaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Palyboy
    Bimmer Rookie
    • Mar 2005
    • 73
    • Kuopio

    e30 325 ahtaminen

    omistan e30 325 capin vuosimallia 1991..

    mitenkähän tämmöisen kamppeen saisi katsastettua ahdettuna?
    tietääkö kukaan mitä paperi sota/mittaukset tulee maksamaan kokonaisuutena?
    onko se lain puitteissa edes mahdollista?
    kesä alkaa olla ohi ja tehoa pitäisi saada paljon paljon lisää..
    capissäni on hartgen peltipakosarjat ja rosteri putkisto alusta loppuun.. ja ei ilmeisesti kattia..

    olisi kiva tietää laki asiat ennen kuin alkaa siihen savottaan..

    tietäjät auttekee!!
    E39 530da M-sport II "03

    ex:
    E39 525tds M-sport
    E30 325i Capriolet ´91 Black optik http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=135262
    E30 318i ´88 pimp edition
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5727
    • Rovaniemi

    #2
    No lähetään siitä että lukeeko otteessa että vähäpäästöinen??
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

    Comment

    • Palyboy
      Bimmer Rookie
      • Mar 2005
      • 73
      • Kuopio

      #3
      jep on merkitty vähäpäästöiseksi
      E39 530da M-sport II "03

      ex:
      E39 525tds M-sport
      E30 325i Capriolet ´91 Black optik http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=135262
      E30 318i ´88 pimp edition

      Comment

      • TheLate
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2006
        • 418

        #4
        En nyt viitsiny tehä uutta topicia, joten...

        Kuinka kovilla paineilla on porukat ajannu vakiomännillä? Nuo teetetyt kanget+männät maksaa liian paljon omalle budjetille.

        Ja aiheesta poiketen, mikä ero on m20b23 koneilla, kun bmwclub.fi ilmoittaa 82-83 koneille 139hv ja 205nm. 84- 150hv ja sama vääntö. Että jos tohon kolmekaksnollaan ostais nuo siskalut ni saanko lähemmä 140 vai 150hv?

        Ei siinä suuri ero kyllä ole, kiinnostaa vaan että mistä tuo ero tulee

        Comment

        • Nipsu
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2005
          • 202
          • Tampere

          #5
          Originally posted by TheLate
          Ja aiheesta poiketen, mikä ero on m20b23 koneilla, kun bmwclub.fi ilmoittaa 82-83 koneille 139hv ja 205nm. 84- 150hv ja sama vääntö. Että jos tohon kolmekaksnollaan ostais nuo siskalut ni saanko lähemmä 140 vai 150hv?
          09/82-08/83 vuosina m20b23:ssa oli L-jetronic ruisku, 09/83-08/85 välillä ruiskuna LE-jetronic. Lohko b23 koneissa on identtinen vuosina 82-85. Paljonko hepoja saat b20:een b23:n sisukaluilla en uskalla arvailla.

          Comment

          • TheLate
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2006
            • 418

            #6
            Originally posted by Nipsu
            09/82-08/83 vuosina m20b23:ssa oli L-jetronic ruisku, 09/83-08/85 välillä ruiskuna LE-jetronic. Lohko b23 koneissa on identtinen vuosina 82-85. Paljonko hepoja saat b20:een b23:n sisukaluilla en uskalla arvailla.
            Ok, eli bmwclubin sivut ovat vajaa tietoiset, kun molempiin oli laitettu L-jetronic

            Tokkopa niitä tehoja hirmusesti tulee, onhan siinä sitte 2.3 kone, eli lesoilun aihetta kerrakseen

            Tuo mäntä asia kiinnostaa kyllä, teho tavote olis joskus saada se 350-450hv eli ei varmaan taida vakio veivit ja männät kestää...

            Comment

            • Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

              #7
              Originally posted by TheLate
              Ja aiheesta poiketen, mikä ero on m20b23 koneilla, kun bmwclub.fi ilmoittaa 82-83 koneille 139hv ja 205nm. 84- 150hv ja sama vääntö. Että jos tohon kolmekaksnollaan ostais nuo siskalut ni saanko lähemmä 140 vai 150hv?
              Eroa myös jakajassa ja muutamassa muussa kohtaa. Mikä ruisku sulla? Ero 2,0 on kuin yö ja päivä, vääntö alhaalla ja kyllä siinä tehoakin tulee. Hiukan parannat vielä niin 160-175hv saa melko helposti.

              Itse arvosta ainakin 2,3:sen tuon 325:sen koneen yläpuolelle.

              Comment

              • TheLate
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2006
                • 418

                #8
                Originally posted by Bmw Master
                Mikä ruisku sulla?
                En oo ihan 100% kun en ole ikänä sitä kattont, mut oman perusteella L-Jetronic.

                Comment

                • stranger
                  Bimmer Rookie
                  • Nov 2005
                  • 158

                  #9
                  mikä ero on m20b23 koneilla, kun bmwclub.fi ilmoittaa 82-83 koneille 139hv ja 205nm. 84- 150hv ja sama vääntö. Että jos tohon kolmekaksnollaan ostais nuo siskalut ni saanko lähemmä 140 vai 150hv?

                  Ei siinä suuri ero kyllä ole, kiinnostaa vaan että mistä tuo ero tulee [/QUOTE]
                  käsittääkseni moottori ja ruiskut ovat samat 83-84, ainut ero on ruiskun boxi josta se 11hp ero tulee...

                  Comment

                  • Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

                    #10
                    Originally posted by stranger
                    käsittääkseni moottori ja ruiskut ovat samat 83-84, ainut ero on ruiskun boxi josta se 11hp ero tulee...
                    Jakaja myös eri ja ruiskun johtosarja, taitaa muutama muukin juttu olla muuttunut.

                    Comment

                    • Palyboy
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2005
                      • 73
                      • Kuopio

                      #11
                      niin oisko jollain tähän asiaan tietoa?
                      E39 530da M-sport II "03

                      ex:
                      E39 525tds M-sport
                      E30 325i Capriolet ´91 Black optik http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=135262
                      E30 318i ´88 pimp edition

                      Comment

                      • muuris
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2002
                        • 3501
                        • Jyväskylä

                        #12
                        Kokemusta ei varmasti monellakaan ole vähäpäästöisten turbotuksesta, mutta voisit itsekin selvittää lakiasiat searchia käyttämällä tai vaikkapa www.ake.fi ennen topikin postaamista. Noita on jo niin monesti puitu..
                        E30 325iX '86
                        Instagram

                        Comment

                        • stranger
                          Bimmer Rookie
                          • Nov 2005
                          • 158

                          #13
                          =)

                          Originally posted by Bmw Master
                          Jakaja myös eri ja ruiskun johtosarja, taitaa muutama muukin juttu olla muuttunut.
                          itellä oli tuossa 520i vm85 ruiskut ja niissä 323i ruiskun boxi vm.84, 2.3 koneessa, toimi aivan vallan loistavasti...

                          Comment

                          • bemu2000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 17799
                            • Jämsä

                            #14
                            Originally posted by Palyboy
                            niin oisko jollain tähän asiaan tietoa?

                            oleppa pioneeri ja laita projekti alulle ja laita auto kilpiin, niin saa muutkin sitten faktaa... noita päästötestejäkin saa ilmeisesti nykyään halvemmalla. onhan autossa abs jarrut? lailliseksihan sitä et saa mitenkään, kun ehkä jollain 0,2 ahdoilla.
                            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                            Vanteet edullisesti
                            Nostureita ja rengaskoneita

                            Comment

                            • Bmw Master
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 13155
                              • Kokomo

                              #15
                              Originally posted by stranger
                              itellä oli tuossa 520i vm85 ruiskut ja niissä 323i ruiskun boxi vm.84, 2.3 koneessa, toimi aivan vallan loistavasti...
                              No sehän onkin eri johto sarja jo. Jakaja vielä niin alkaa kulkemaan!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎