Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E30 316 -87 vaihdelaatikon puslat?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martti.Kaij
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 356
    • Oulu

    BMW E30 316 -87 vaihdelaatikon puslat?

    Nyt ois kiperä tilanne ja tartteis saada tietää et minkälainen homma ois vaihtaa tommoseen BMW E30 316:seen vaihdevivuston puslat?Ku vaihekeppi tärisee ja 1-4 vaihteet o tosi löysän oloset. Jos jollakin on kokemusta voisko kertoo minkälainen homma se on? Ja sitte niitte puslien hintoja et paljo ne maksaa, jos joku sattuu muistaa. Ja mistä ootte ostanu niit puslia?
    Kiitos jo valmiiksi niille jotka vaivautu vastaan
    Last edited by Martti.Kaij; 05-09-2006, 14:01.
    E46 328i

    REDLINE OILS
    UUC Motorwerks
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4630
    • Tampere

    #2
    www.motonet.fi
    www.kl-varaosat.fi

    autoa ilmaan sen verta että pääsee alle, laatikkoa kannatukselle vaikka toisella tunkilla, kumit kiinni kahdella mutterilla.. jos puhut laatikon kannatinkumeista
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

    Comment

    • GOOFY
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 4139
      • .

      #3
      onko muuten kaikissa e30 4 vaihteisissa yks ja 5 vaihteisissa 2 kannatin kumia...? tulipa vain mieleen...
      E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

      Comment

      • Martti.Kaij
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 356
        • Oulu

        #4
        Perä

        Joo tartteis viel vähä apuu ku ne o ne vaihteensiirtäjän puslat jotka vaivaa. Eli en oo viel saanu vastausta hakemaani.
        E46 328i

        REDLINE OILS
        UUC Motorwerks

        Comment

        • GOOFY
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 4139
          • .

          #5
          Originally posted by Martti.Kaij
          Joo tartteis viel vähä apuu ku ne o ne vaihteensiirtäjän puslat jotka vaivaa. Eli en oo viel saanu vastausta hakemaani.
          siinä vaihehepin juuressahan on kiinteä pusla ja yksi nivel sielä vaihelaatikon päässä ja siihen väliin tulee sit se itse vaihteen siirto tanko... sitä vaihdekepin juuressa olevaa puslaa ei tietääkseni ole ainakaan kovin helppo vaihtaa eikä sitä taida olla varaosanakaan koska se taitaa olla jotenkin sulattamalla koneistettu siihen metallin sisään... etummaisen nivelen saa varaosana mutta vanhaa kulunutta siirto tankoa ei vaikuta laittaa siihen uuteen niveleen joten sekin vaihtoon... itelle oon sorvauttanu nailonista uusia holkkeja sinne väliin...

          äläkä usko niitä juttuja mitä monet väittää että muka nailoni imee vettä ja turpoaa...

          osat 13 ja 10 sekä itse vaihdekepin alaosa

          ja 2 ja 3 osien uusiminen parantaa nyös "jämäkkyyttä"
          Last edited by GOOFY; 05-09-2006, 19:00.
          E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

          Comment

          Working...
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎