Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Inspection-valot.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M40 Power
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 584
    • Turun seutu

E30 Inspection-valot.

Eli ongelma on seuraavanlainen: Siinä mittaristossahan on 2 kpl noita valoja, keltanen ja punanen. Mulla se keltainen palaa melkein koko ajan ja se punainen aina välillä, sammuu kylläkin kun lyö kevyesti mittaristoa. Onko noi em. valot jotain isomman huollon merkkivaloja vai jotain vikavaloja? Vai onko niillä mittariston paristoilla mitään tekemistä asian kanssa?
    EX: E30, E34, E36, E36 compact

Nyk. -99 320D
  • Racink
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 840
    • Jkl

Originally posted by M40 Power
    Eli ongelma on seuraavanlainen: Siinä mittaristossahan on 2 kpl noita valoja, keltanen ja punanen. Mulla se keltainen palaa melkein koko ajan ja se punainen aina välillä, sammuu kylläkin kun lyö kevyesti mittaristoa. Onko noi em. valot jotain isomman huollon merkkivaloja vai jotain vikavaloja? Vai onko niillä mittariston paristoilla mitään tekemistä asian kanssa?
    Huoltovalojahan ne eli ei mitään vikaa, vuosimallia et kertonut mutta kaikkiin taitaa päteä sama eli konehuoneesta siitä töpselin paikasta joko imusarjan luota tai tulipellistä nro.7 pinni maihin vähäksi aikaa(taisi olla n.15s) virrat päällä jolloin pitäisi valojen pimetä.Tarkempia ohjeita löytyy haulla jos tarvis.
    Last edited by Racink; 05-09-2006, 22:21.

Comment

• M40 Power
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 584
      • Turun seutu

Mulla on vm -89 316i. Tuli vaan mieleen kun entinen omistaja kertoi, että
      sille oli huollossa sanottu, ettei ne saa niitä sammutettua.
      EX: E30, E34, E36, E36 compact

Nyk. -99 320D

Comment

• tapio87
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2004
        • 235
        • Haapajärvi

Originally posted by M40 Power
        Mulla on vm -89 316i. Tuli vaan mieleen kun entinen omistaja kertoi, että
        sille oli huollossa sanottu, ettei ne saa niitä sammutettua.
        mittariston akkupatterit vaihtoon, niin pitäs taas valojen nollaantua ohjeet löytyy yllättäen haulla, tai tuolta e30 FAQ-alueelta. Siis molempiin, akkupattereiden vaihtoon/huoltovalojen nollaamiseen
        324tdic savukonerojekti

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎