Announcement

Collapse
No announcement yet.

316 bavaria

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • torant
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2002
    • 213

316 bavaria

Nyt täytyy oikein kysyä, ku on täs pieni ongelma. Mulle tarjottiin 92:seen e36 is:sään vaihdossa vm 91 316 bavariaa, takaluukun kannessa ruostetta ja vähän etulokarissakin, ajettu kaiken kukkurax liikaakin,uskaltaax sellasta ottaa vaihdossa, siis myyntiinhän se heti menee, mut mikä mahtaa olla realistinen hinta
    tollaselle, saax tonnia? Nettiautos oli pari, halvin 1100e ja toinen 1500e.. Jos pian sais vastauksen..
  • Janzki
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 4947
    • Lohja

Riippuu niiq aik pal siit onk sii mite pal ruostet pohjas, ja onx auto yleiskondis iha niiq ogei.

Goliseex pertsi tai looda, lagereis väljyksii tai jtn tommost niiq.
    Sähköposti.
    IG: janzki_

Comment

• pekka_
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 151
      • Vaasa/Laihia oligopoly

Originally posted by Janzki View Post
      Goliseex pertsi tai looda
      Die turkisen, jeden tag so schnell

Comment

• torant
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2002
        • 213

Originally posted by pekka_ View Post
        Mä aattelin niinkus yleisesti, et painaax se bavaria mallina enempää siinä vaaka kupissa, et onko tavallinen vai bavaria, mulle ei tee kesää eikä talvee, kun jos vaihdan ni myyntiinhän se menis.

Comment

• Janzki
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 4947
          • Lohja

Originally posted by badbone View Post
          Mä aattelin niinkus yleisesti, et painaax se bavaria mallina enempää siinä vaaka kupissa, et onko tavallinen vai bavaria, mulle ei tee kesää eikä talvee, kun jos vaihdan ni myyntiinhän se menis.
          Painaaha se bavaria niiq aig bal ziin..megehä o teht muovist eigä se fiitherin keveet shittii oo..vOi ehg ol ohjustehosti siin niiq ja jtn muut sen aigast lisähebeli.

Kamoon..Panosta nyt vittu vähä noihi teksteihis. Vituttaa jo vastata sulle kielellä mitä ymmärrät.
          Sähköposti.

Comment

• torant
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2002
            • 213

Painaaha se bavaria niiq aig bal ziin..megehä o teht muovist eigä se fiitherin keveet shittii oo..vOi ehg ol ohjustehosti siin niiq ja jtn muut sen aigast lisähebeli.

Kamoon..Panosta nyt vittu vähä noihi teksteihis. Vituttaa jo vastata sulle kielellä mitä ymmärrät.
            Se nyt on sit ihan vitun sama, että onko se bavaria vai ei, kun en otakkaan sitä vaihdossa. Ja en muuten ole ainoa ketä käyttää lyhenteitä kirjoituksissaan, saat aika monelle huomauttaa kyseisestä asiasta, jos se sua rassaa, enkä edes kirjoita epäselvästi. Mutta kyllä varmaan kaikki ymmärsivät mitä tarkoitin, vaikka käytinkin kirjainta X, KS:n tilalla... Ja vittu se on c`mon, eikä "kamoon". Huomauttettavaa löytyy itse kullakin.. Mutta, kiitos vastauksista. Ei millään pahalla...

Comment

• Kyytsis
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 3472
              • Helsinki

Se nyt on sit ihan vitun sama, että onko se bavaria vai ei, kun en otakkaan sitä vaihdossa. Ja en muuten ole ainoa ketä käyttää lyhenteitä kirjoituksissaan, saat aika monelle huomauttaa kyseisestä asiasta, jos se sua rassaa, enkä edes kirjoita epäselvästi. Mutta kyllä varmaan kaikki ymmärsivät mitä tarkoitin, vaikka käytinkin kirjainta X, KS:n tilalla... Ja vittu se on c`mon, eikä "kamoon". Huomauttettavaa löytyy itse kullakin.. Mutta, kiitos vastauksista. Ei millään pahalla...
              Paitsi mulla.

Mut hei, kämöön pojjaat. Tapelkaa niin saatte karkkia.

Yhdestä e30 Bavariasta on kokemusta - oikein kiva peli, oli hyvin pidetty ja toivottavasti on vieläkin. Kyllä arvostaisin "tavallisen" e30 yläpuolelle, mutta ihan autokohtainen kunto ratkaisee, ei pelkästään se merkki takapellissä.

t.Ville

Comment

• torant
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2002
                • 213

Originally posted by Kyytsis View Post
                Paitsi mulla.

Mut hei, kämöön pojjaat. Tapelkaa niin saatte karkkia.

Yhdestä e30 Bavariasta on kokemusta - oikein kiva peli, oli hyvin pidetty ja toivottavasti on vieläkin. Kyllä arvostaisin "tavallisen" e30 yläpuolelle, mutta ihan autokohtainen kunto ratkaisee, ei pelkästään se merkki takapellissä.

t.Ville
                No, niin. Ensimmäinen kunnon vastaus. En mä sitä sit otakkaan vaihdossa, kun sanoin että haluisin myydä mielummin suoraan. Ja parempi niin, en enää jaksa noita autojen myymisiä. Mut jos jaksais/viittis, niin olis varmaan hyvä korinen rakentelulle, pohja kuulemma on ainaki terve. Taidampa siirtyä takasin E34:seen, vaihtelun takia, onhan noita 300 sarjalaisia taas jokunen tässä ollutkin..

Comment

• Janzki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 4947
                  • Lohja

Nonii Tulihan sitä kunnon tekstiä kun vähän potkii

Vastasin ihan asiallisesti, joskin ehkä rivienvälistä hieman vittuillen

Ja ettei OT:ksi mene, niin eihän noita bavaria malleja kyllä joka puunalla taida kasvaa. Itse meinasin ensin talviautoksi sellaista ehjää, mutta hintaa ihan suolaisen paljon, joten uskoisin ettei ole kovin vaikea päästä eroon jos tosiaan on hyvä kuntoinen. Mutta jos on aina jos, ja myyjän puheet on myyjän puheita..

P.S. No hard feelings..
                  Ja Kyytsis alkaa vaan sitä luvattua karkkia postitella, kitoos
                  Sähköposti.

Comment

• Kyytsis
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 3472
                    • Helsinki

Ja Kyytsis alkaa vaan sitä luvattua karkkia postitella, kitoos
                    Laita osoite privalla, niin saat mulkutettuja merkkareita... :think

t.Ville

Comment

• torant
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2002
                      • 213

Originally posted by Kyytsis View Post
                      Laita osoite privalla, niin saat mulkutettuja merkkareita... :think

t.Ville
                      Kyllä aina pientä kuittailua kuuluukin olla...=)

"Kovia on ajat, mutta kovia on miehetkin"

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎