Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 325 madalluksesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • L.H
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 2481
    • Lohja

    #16
    Originally posted by J0ne
    Originally posted by L.H
    Originally posted by Muumi
    Originally posted by L.H
    Eli onkos kaikissa kutoskoneisissa isot tolpat edessä?

    Ei ole.
    Entäs kaikissa 325:ssa? :roll:
    On.
    Jeps.. No nyt mittasin, niin kyllä mulla on siellä pikku tolpat edessä(45mm).
    Auto siis alunperin 320:n..
    Mitenköhän toi tekniikan vaihto on sit onnistunu, jos kerran kaikissa 325:ssa on isot tolpat.. :roll:

    Taitaakin olla sit vähän hankalampi löytää tohon sopivaa alustaa..
    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

    Comment

    • late
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 2881
      • Espoo Siti

      #17
      Mulle se osatoimituksen äijä keneltä ton alustan larille hankin niin sano että 325:stakin löytyy kummillakin tolpilla.. six se mittaskin etutolpat ennenku tehtiin kaupat.. :?
      Kikkeliskokkelis

      Comment

      • L.H
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2003
        • 2481
        • Lohja

        #18
        Originally posted by late
        tulikin ostettua sitten koko setti iskareineen..
        pitäs tässä tulevalla viikolla viskata alle ja nyt oiski hyvä tietää että tarviiko varautuu johki vittumaiseen hommaan? 51mm tolpat tossa on...

        Eli onko iha perus prokkis vai poikkeeko paljon normaalista hommasta.. kurkkasin sinne niin tuli todettua ainakin että ite iskarin runkoa ei ainakaan vaiheta :?
        Minkä alustan te nyt tohon hommasitte ja mistä? Mitä tuli maksamaan..?
        “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

        Comment

        • late
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 2881
          • Espoo Siti

          #19
          Originally posted by L.H
          Originally posted by late
          tulikin ostettua sitten koko setti iskareineen..
          pitäs tässä tulevalla viikolla viskata alle ja nyt oiski hyvä tietää että tarviiko varautuu johki vittumaiseen hommaan? 51mm tolpat tossa on...

          Eli onko iha perus prokkis vai poikkeeko paljon normaalista hommasta.. kurkkasin sinne niin tuli todettua ainakin että ite iskarin runkoa ei ainakaan vaiheta :?
          Minkä alustan te nyt tohon hommasitte ja mistä? Mitä tuli maksamaan..?
          Jamexin 60mm setin.. osatoimitus vantaan petikossa on paikka.. hintaa setillä 350e! eli ei mikään paha.. sielä jokunen setti vielä jälellä joten kannattaa melkeen käydä poimimassa matkaan tässä vielä firman puh nro :098494580
          Kikkeliskokkelis

          Comment

          • mks1
            Newbiemmer
            • Mar 2004
            • 13

            #20
            Originally posted by late
            Originally posted by Masinol
            Originally posted by late
            kuulin vaa tossa huhuja että etupää ois aika suolesta?
            että joutus irrottaa raidetangonpään samaten alapallon ja ottaa vielä satulan poies? :shock:

            No niinhän se aina menee... Täytyy se iskari ja jousi sieltä pois ottaa jos ne meinaa vaihtaa :!: Niin no satulaa ei ihan välttättä ole pakko ottaa pois, mutta sitten joudut avaamaan sen letkuista ja se tietää jarrujen ilmausta. Tällasia nää McPhersonit aina on....
            Huokaa.. ai aina on.. oon aika moneen autoon kuitenki iskarit elämäni aikana vaihtanu ja kuulin vaan että tää homma poikkee aika lailla?
            no mutta aika sama.. sittenhän sen näkee ku rupee hommiin :?
            Halusin vaan siitä tietoja että miten homma toimii jos iskarin "runko" on kiintee ja siihen vaihetaan vaan patruuna.. tämmöstä kun en ole ennen joutunu tekemään :roll:

            Niin onhan moniin autoihin missä on McPhersonit niin helpompi vaihtaa kun jousijalka on kiinnitetty napaan kahdella pultilla(esim, japsit), silloinhan tarvii ottaa vaan ne pultit alhaalta irti ja yläpäästä.Raidetanko,alapallo ja jarrusatula voi jäädä paikolleen.
            Sen pelkän patruunan vaihdon ehkä paskamaisin juttu on se vanhan mutterin irrotus jousijalan yläpäästä, tahtovat vanhemmiten ruostua aika lujaan.

            Comment

            • late
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 2881
              • Espoo Siti

              #21
              Originally posted by mks1
              Originally posted by late
              Originally posted by Masinol
              Originally posted by late
              kuulin vaa tossa huhuja että etupää ois aika suolesta?
              että joutus irrottaa raidetangonpään samaten alapallon ja ottaa vielä satulan poies? :shock:

              No niinhän se aina menee... Täytyy se iskari ja jousi sieltä pois ottaa jos ne meinaa vaihtaa :!: Niin no satulaa ei ihan välttättä ole pakko ottaa pois, mutta sitten joudut avaamaan sen letkuista ja se tietää jarrujen ilmausta. Tällasia nää McPhersonit aina on....
              Huokaa.. ai aina on.. oon aika moneen autoon kuitenki iskarit elämäni aikana vaihtanu ja kuulin vaan että tää homma poikkee aika lailla?
              no mutta aika sama.. sittenhän sen näkee ku rupee hommiin :?
              Halusin vaan siitä tietoja että miten homma toimii jos iskarin "runko" on kiintee ja siihen vaihetaan vaan patruuna.. tämmöstä kun en ole ennen joutunu tekemään :roll:

              Niin onhan moniin autoihin missä on McPhersonit niin helpompi vaihtaa kun jousijalka on kiinnitetty napaan kahdella pultilla(esim, japsit), silloinhan tarvii ottaa vaan ne pultit alhaalta irti ja yläpäästä.Raidetanko,alapallo ja jarrusatula voi jäädä paikolleen.
              Sen pelkän patruunan vaihdon ehkä paskamaisin juttu on se vanhan mutterin irrotus jousijalan yläpäästä, tahtovat vanhemmiten ruostua aika lujaan.
              jep..
              Kikkeliskokkelis

              Comment

              • L.H
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2003
                • 2481
                • Lohja

                #22
                Soitin sinne osatoimitukseen ja lupas kasata mulle 60/40 setin.. Toivottavasti viikonloppuna sais sitten asennettua sen paikoilleen.. 8)
                “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                Comment

                • late
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2002
                  • 2881
                  • Espoo Siti

                  #23
                  Originally posted by L.H
                  Soitin sinne osatoimitukseen ja lupas kasata mulle 60/40 setin.. Toivottavasti viikonloppuna sais sitten asennettua sen paikoilleen.. 8)
                  Sano ihmeessä sitte että kuulit multa..
                  örumin hepulta ku piti kerran vähä mainostaa :wink:
                  Kikkeliskokkelis

                  Comment

                  • L.H
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2003
                    • 2481
                    • Lohja

                    #24
                    Originally posted by late
                    Originally posted by L.H
                    Soitin sinne osatoimitukseen ja lupas kasata mulle 60/40 setin.. Toivottavasti viikonloppuna sais sitten asennettua sen paikoilleen.. 8)
                    Sano ihmeessä sitte että kuulit multa..
                    örumin hepulta ku piti kerran vähä mainostaa :wink:
                    Enpä kerenny sanoo mitään, enkä mä kyllä örumia ala mainostamaan, ku ei kerran vanteitakaan oo vielä näkyny.. :wink:
                    “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                    Comment

                    • late
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2002
                      • 2881
                      • Espoo Siti

                      #25
                      Originally posted by L.H
                      Originally posted by late
                      Originally posted by L.H
                      Soitin sinne osatoimitukseen ja lupas kasata mulle 60/40 setin.. Toivottavasti viikonloppuna sais sitten asennettua sen paikoilleen.. 8)
                      Sano ihmeessä sitte että kuulit multa..
                      örumin hepulta ku piti kerran vähä mainostaa :wink:
                      Enpä kerenny sanoo mitään, enkä mä kyllä örumia ala mainostamaan, ku ei kerran vanteitakaan oo vielä näkyny.. :wink:
                      Jos et mainosta niin et tule ikinä näkemään niitä :lol:
                      Eikä sitä örumia mun puolesta pidäkkää mainostaa mutta mä saan vaan sitte itelleni taas parempaan hintaan kaikkee :wink:
                      Kikkeliskokkelis

                      Comment

                      • L.H
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2003
                        • 2481
                        • Lohja

                        #26
                        Nyt sain viimein tiputettua tota omaa autoa ja yllättäen vaikuttais kuitenkin siltä, että se olikin 60/60 setti, eikä 60/40 niinkun piti olla ja mistä on kuititkin.. :roll: :(
                        Kuvaa ei nyt vielä oo laittaa, mut takapäässä menee kuitenkin rengas reippaasti kaaren sisään.
                        “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎