Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 alipaine/huohotusletkut (323 -85) aaaapuva!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • G_Voima
    Bimmer Rookie
    • Oct 2002
    • 178
    • Pori

    E30 alipaine/huohotusletkut (323 -85) aaaapuva!

    Eli nyt olis kyl pienoinen ongelma, jos jollakin on L-jetronicilla 2.3 tai 2.0 litranen ruisku ni voisko käydä ottaas kuvaa tai kattoos et mihen kuuluu pari letkua mitkä irrotin vuosi sitten enkä merkannut
    Eli virran jakajasta lähtee 2 letkua (varmaan alipaine tms) niin mihe ihmeesee ne menee? Ja sit Ilmanputsarissa on kyljessä semmonen pieni mötti mihen tulee yks ja lähtee yks tai jotai vastaavaa ni mitkä sihe tulee ja mihen siitä lähtee?
    Ja sit imusarjasta, kummallakin puolella on semmoset messinkiset tapit siinä missä on kaasuläppä, ni mihen niistä menee letkut?
    Kiitos erittäin paljon sille ketä millää viittii kattoo!
    Mun moka ko menin irrottaan enkä merkannu ja vuoden päästä sit itq parq vinq.
    On vähä sekava viestikin Ja jos vois vielä kattoo et mistä ihmeestä sen öljypaineanturin johto tulee kun oma on "kadonnut". Kaikki olen kokeillut läpi mitä konehuoneesta löytyy eikä toimi.
    "Software is like sex, it's better when it's free." ~Torvalds
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    Virranjakajasta toinen letku kaasuläpän vasemmalla puolella edessä olevaan kohtaan. Toinen myös kaasuläppään


    Se toinen vehje mistä lähtee yksi letku tulee imusarjaan rikastin suuttimen viereen.
    Vaikuttaa tyhjäkäynttin
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • G_Voima
      Bimmer Rookie
      • Oct 2002
      • 178
      • Pori

      #3
      omfg :O Aivan uskomatonta...kiitos ERITTÄIN PALJON!! pelastit kaiken
      Tarjoisin pullakahvit mut etsä varmaa tartte
      "Software is like sex, it's better when it's free." ~Torvalds

      Comment

      • G_Voima
        Bimmer Rookie
        • Oct 2002
        • 178
        • Pori

        #4
        hei tuo mitä eroa noilla on? Kun tossa on kaks erillaist ja mikä toi möykky numero 6 on? Ei ol lainkaan tommosta. Ja se mu johtohässäkkä muistuttaa enemmän tota vasemman puoleista.
        Vai onko tosa kaks vaihtoehtoo et suoraan tonne imusarjaan tai sit tommosen möykyn läpi? Kun tossa on niitä hieman enemmän mitä mulla.
        "Software is like sex, it's better when it's free." ~Torvalds

        Comment

        • G_Voima
          Bimmer Rookie
          • Oct 2002
          • 178
          • Pori

          #5
          mistä sä noi oot saanu et saiskos numeroinnille nimiä?! Ja mikä toi numero 12 möykky on, näyttää joltai moottorilta.
          "Software is like sex, it's better when it's free." ~Torvalds

          Comment

          • wj
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 3253
            • Järvenpää

            #6
            Kato ton oikeen puoleisen kuvan mukaan.
            Toi numero 12 pitäs löytyä putsari kotelosta. Sielä on vaan kalvo. Kyllä sytkä toimii hyvin ilman sitäkin. Se vaan vaikuttaa jotenkin tyhjäkäyntiin
            - 2006 Mustang cabriolet
            - Sleekcraft Enforcer 28'

            Comment

            • Tosde
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2002
              • 237
              • Nummela

              #7
              toi kuva on ETK:sta ja numeroinnit on tässä

              7 VACUUM HOSE BLACK
              8 CONNECTION PIECE
              11 VACUUM HOSE
              15 VACUUM HOSE
              16 VALVE

              Muita osia ei ETK luvannut tohon
              Bmw F11 535XD MPerformance

              Projekti Bmw 325i -86

              Ex Bimmerit:
              -Bmw E91 330XD LCI -10

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎