Eli nyt olis kyl pienoinen ongelma, jos jollakin on L-jetronicilla 2.3 tai 2.0 litranen ruisku ni voisko käydä ottaas kuvaa tai kattoos et mihen kuuluu pari letkua mitkä irrotin vuosi sitten enkä merkannut 
Eli virran jakajasta lähtee 2 letkua (varmaan alipaine tms) niin mihe ihmeesee ne menee? Ja sit Ilmanputsarissa on kyljessä semmonen pieni mötti mihen tulee yks ja lähtee yks tai jotai vastaavaa ni mitkä sihe tulee ja mihen siitä lähtee?
Ja sit imusarjasta, kummallakin puolella on semmoset messinkiset tapit siinä missä on kaasuläppä, ni mihen niistä menee letkut?
Kiitos erittäin paljon sille ketä millää viittii kattoo!
Mun moka ko menin irrottaan enkä merkannu ja vuoden päästä sit itq parq vinq.
On vähä sekava viestikin
Ja jos vois vielä kattoo et mistä ihmeestä sen öljypaineanturin johto tulee kun oma on "kadonnut". Kaikki olen kokeillut läpi mitä konehuoneesta löytyy eikä toimi.

Eli virran jakajasta lähtee 2 letkua (varmaan alipaine tms) niin mihe ihmeesee ne menee? Ja sit Ilmanputsarissa on kyljessä semmonen pieni mötti mihen tulee yks ja lähtee yks tai jotai vastaavaa ni mitkä sihe tulee ja mihen siitä lähtee?
Ja sit imusarjasta, kummallakin puolella on semmoset messinkiset tapit siinä missä on kaasuläppä, ni mihen niistä menee letkut?
Kiitos erittäin paljon sille ketä millää viittii kattoo!
Mun moka ko menin irrottaan enkä merkannu ja vuoden päästä sit itq parq vinq.
On vähä sekava viestikin

Comment