Tommoi -83 ruoska ois mihin tulee vedet sisään. apparin jalkotilaan tulee ihan solkenaan (muutaman litran puristelin pois vettä tossa yks päivä) ja kuskin puoli on sopivan kostea/märkä. Mikäs neuvoks? Onko kellään ollu tämmöstä ongelmaa? jotenki olin huomaavinani että ku laskee tuonne tuulettimen kaukaloon vettä ja se laskee sieltä niistä sivupoistoaukoista ulos niin tuntui että tulee vedet sisään, aivan 100% varma en tästä ole, koska sitä vettä oli niin paljon. Pohjan rei-istä se ei tule, koska autolla ei ole ajettu. Mutta kellään kokemuksia? Ei tarvitse olla e21, mutta kuitenkin näitä vanhemman ikäpolven puimureita...
e21 315 vedet sisään???
Collapse
X
-
e21 315 vedet sisään???
e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi
e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Tags: None
-
millain ne ilman otto aukkojen ritilät on kiinni e21:ssä? niitten kauttahan näkis että onko kuinka täynnä moskaa että jos ne oikeat veden ulostuoreijät olis tukossa ja sit tulvis jostain sisälle.
tuleeko siinäkin konehuoneen puolelle yks veden poisto putki... se kannattaa myös tarkastaa. ja ettei olis tuulilasin reuna jostain lahonnu.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
-
joo pitää tsekata toi hanskalokero... ainakin vesi tulee noista poistorei istä osittain ulos normaalisti (eturenkaan takaa lokarin 'sisältä' auton alle), eli ei ne aivan tukossa ainakan ole. mutta täynyy tarkistella vielä:thinke60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi
e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
noniin elikkäs lämppärin moottorin alta tulee vedet sisään. se tiiviste fuskaa jonka pitäs tiivistää se pellin ja muovin rako siellä kaukalossa(jotai ihme vaahtomuovitiivisteitä O_o). kerkesin jo vetää liimaa ikkunan tiivisteisii ennenku satuin tarkistaa tuon homman ja sieltähän se vesi sitten tulee aivan solkenaan...
Kuinka tuo tuuletinmoottorisysteemi lähtee irti? tarvitseeko purkaa kojelauta ennenkuin saa uuden tiivisteen tuonne laitettua? Eli lähteekö tuo tuuletinpaketti sisäänpäin irti? Jos näin niin kuis vaikeasti ton kojelaudan saa tuosta irti?e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi
e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
tuuletinmoottori toki lähtee ulkokautta mutta lämppärin kotelointisysteemi purkenee sisäkautta, keskikonsoli pois ja se paneeli missä on säätönamiskat, joku vaijeri pitää irrottaa tosta säätösysteemistä. Olen kennon kerran vaihtanu e21:een ja se vaatii kotelon irrotuksen, aikaa tosta 7-8 v. ei muista tarkasti mutta ilman ohjeita se silloin onnistu joten ei muuta kun hommiin, helppo juttu kun ajatuksella tekee.
Comment
-
on sieltä on siis se moottori ja ne siipien suojasysteemit pois, mutta siis kun haluun sen loppuosan eli vissiin se 'lämppärin kotelointisysteemin' pois että sais tiivisteen vaihdettua niin joudun purkaan siis tuon keskikonsolin tuosta...? no eipä siinä sitte auta ku ruveta tekee
e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdi
e39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
Kyllä, konsoli ja kotelo pois, kotelon mutterithan löytyy ulkopuolelta.Originally posted by turbopuusti View Poston sieltä on siis se moottori ja ne siipien suojasysteemit pois, mutta siis kun haluun sen loppuosan eli vissiin se 'lämppärin kotelointisysteemin' pois että sais tiivisteen vaihdettua niin joudun purkaan siis tuon keskikonsolin tuosta...? no eipä siinä sitte auta ku ruveta tekee
Comment
Comment