Announcement

Collapse
No announcement yet.

Outo mötikkä (rele?) E30:ssä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petepii
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 280
    • Joensuu

Outo mötikkä (rele?) E30:ssä

Tuommonen jutska löytyi apukuskinpuolen etuvalon takaa konehuoneesta,mikähän mahtaa olla kyseessä???:think

• Risto113
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 1204
    • GrassLake

en ole varma kun en numeroita muista, mutta muistaakseni tuon näköinen oli ajovalonpesureiden ja/tai pyyhkijöiden ohjausrele...

Comment

• GOOFY
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 4139
      • .

Originally posted by petepii View Post
      Tuommonen jutska löytyi apukuskinpuolen etuvalon takaa konehuoneesta,mikähän mahtaa olla kyseessä???:think

tollainen oli mulla pissa poika säiliön kyljessä kiinni. puuttuuko sulta siitä säiliöistä se? jos edellinen omistaja olis siirtäny sen sinne lamppujen taakse. itse poistin kyseisen palikan koska se ei ainakaan vaikuttanut mihinkään mitenkään. mun autosta on poistettu lamppujem pyyhkimet ja pesurit eli oliskohan se niihin liittyvä...:think
      E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

• petepii
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 280
        • Joensuu

.......

Comment

• petepii
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2005
          • 280
          • Joensuu

joo ei oo säiliön kupeessa mitään, varmaan siitä tuo on, mötikkään menee johdot pesurin moottorilta.Ei oo mullakaan enää valojen pesureita/pyyhkimiä.

Originally posted by GOOFY View Post
          tollainen oli mulla pissa poika säiliön kyljessä kiinni. puuttuuko sulta siitä säiliöistä se? jos edellinen omistaja olis siirtäny sen sinne lamppujen taakse. itse poistin kyseisen palikan koska se ei ainakaan vaikuttanut mihinkään mitenkään. mun autosta on poistettu lamppujem pyyhkimet ja pesurit eli oliskohan se niihin liittyvä...:think

Comment

• jam75
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 654
            • Tornio

Originally posted by Risto113 View Post
            en ole varma kun en numeroita muista, mutta muistaakseni tuon näköinen oli ajovalonpesureiden ja/tai pyyhkijöiden ohjausrele...
            Sinnehän se menee... Single parts for head lamp cleaning, 61311367391 Wiper-wash-interval control unit tuolla varaosanumerolla.

Comment

• petepii
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2005
              • 280
              • Joensuu

asia selevä,kiitos.

Originally posted by jam75 View Post
              Sinnehän se menee... Single parts for head lamp cleaning, 61311367391 Wiper-wash-interval control unit tuolla varaosanumerolla.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎