Announcement

Collapse
No announcement yet.

.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mika68
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1966
    • ......

    .....

    .......
    Last edited by mika68; 06-09-2012, 11:16.
  • mikko
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 1741
    • kotona

    #2
    Saanko jatkaa :wink:

    onko iso homma saada M42 passaamaan M40 tilalle...
    lootanhan pitäis passata, pikkurimpuloita molemmat, moottorin kumityynyt on erit mutta voiko käyttää M40 kumeja?

    kaikki tällane pikkutieto ois poikaa...

    jarrut tietty pitää vaihtaa, ei kyllä mun tapaukessa... niin keskustelut siitä voitte unohtaa

    kone pitäis saada käymään ja ratas supattamaan

    ei offtopic, asiat saattaa liittyä toisiinsa :lol: 8)

    Comment

    • Buimuri
      Bimmer Rookie
      • Dec 2002
      • 37
      • Kuopio

      #3
      kyl niitten aika identtisiä pitäs olla,ainaki e30 touringin keulalle tipahti heittämällä,ja jos laittaa sen katin,ni eikai katastuksessakaa mitää ongelmaa oo...korjatkaa jos väärässä...
      Elämä on valintoja... ...joskus jopa tietoisia...

      Comment

      • mukko
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 5965
        • Uleåborg

        #4
        .........
        Last edited by mukko; 30-10-2007, 16:18.
        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

        Save the World, Fuck The Fuel Economy
        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

        Comment

        • mika68
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2004
          • 1966
          • ......

          #5
          Originally posted by muggo
          Katin tarve kanta-auton mukaan. Ei-vähäpäästöisestä ei tarvitse tehdä vähäpäästöistä. Eriasia turbotuksessa.
          Tänks!
          Toi helpottaa kyseisen tekniikan myymistä eteenpäin!

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎