Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw 316 (1.8l)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [biohazard]
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 255
    • kiuruvesi

    bmw 316 (1.8l)

    mikähän mahtaaa olla vikana jos laittaa huohotin letkun paikalleen elikkä välille huohotin-imusarja niin auto rupeaa tyhjäkäynnillä pyörimään todella epätasaisesti ja koko moottori heiluu kunnes pistää kierroksia lisää niin loppuu.vikaa ei ilmene ollenkaan jos pistää imusarjan letkun tukkoon.? missä vika? ja sitten vielä mikähän mahtaa olla vika kun tuulilasille tulee semmosta rasvan tapaista huurua ja lämmintä ei tahdo tulla kunnolla sisälle autoon paitsi jos laittaa enemmän kierroksia niin rupeaa tulee lämmintäkin . vuotaako lämmityslaitteen kenno,onko ilmaus ruuvia 1.8 koneessa?
  • M325i
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 1529
    • Etelä-pohjanmaa

    #2
    M10 koneessa ei ole ilmausruuvia,oireista päätellen lämppärin kenno vuotaa. Ota kenno irti ja tutki asia,jos tarttee ehjä kenno löytyy vaikka multa.
    E30 ja E46 ///M

    Comment

    • [biohazard]
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 255
      • kiuruvesi

      #3
      Originally posted by vwtyp1 View Post
      M10 koneessa ei ole ilmausruuvia,oireista päätellen lämppärin kenno vuotaa. Ota kenno irti ja tutki asia,jos tarttee ehjä kenno löytyy vaikka multa.
      kuinkas sen järjestelmän voisi helpoiten sitten ilmata? paljos pitäsit hintaa sillä kennolla? entäs tuo epätasainen tyhjäkäynti?, osaatko sano mitään?:think

      Comment

      • M325i
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 1529
        • Etelä-pohjanmaa

        #4
        Kone käyntiin,lämppäri täysille ja kierroksia sen jälkeen sammutus syylärin korkki auki (paineet pois) ja täytä täyteen sen jälkeen sama homma usemmman kerran näin olen ainakin saanut ilmat pois omista m10:stä jos jollain muita konsteja saa kertoa...Kennosta voidaan keskustella vaikka privaviestillä,ei se kallis ole. Tyhjäkäynti ja käyntihäiriöt menee vahvasti pieruburgin kaasarin piikkiin jos siellä sellainen vielä on eikä vaihdettu weberiin...
        E30 ja E46 ///M

        Comment

        • [biohazard]
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2006
          • 255
          • kiuruvesi

          #5
          Originally posted by vwtyp1 View Post
          Kone käyntiin,lämppäri täysille ja kierroksia sen jälkeen sammutus syylärin korkki auki (paineet pois) ja täytä täyteen sen jälkeen sama homma usemmman kerran näin olen ainakin saanut ilmat pois omista m10:stä jos jollain muita konsteja saa kertoa...Kennosta voidaan keskustella vaikka privaviestillä,ei se kallis ole. Tyhjäkäynti ja käyntihäiriöt menee vahvasti pieruburgin kaasarin piikkiin jos siellä sellainen vielä on eikä vaihdettu weberiin...
          mistä sen erottaa onko vaihdettu weberiin? kaasarista ainakin tulee pari letkua jotka on tukittu ruuveilla?

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎