Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lohkojen erot. e34-e30-e28 + laakerirunko-ongelma ++

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Belfast81
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 204
    • SOUMI

    Lohkojen erot. e34-e30-e28 + laakerirunko-ongelma ++

    Eli onko näiden lohkojen kiinnike reikien määrissä eroa ja mitkä käy suosiolla mihin ja mitkä ei käy mihinkään.
    tarvis e34:seen vaihtaa viel kerra lohkon.

    Ellei runkolaakereiden tukkeja tohi vaihtaa toisesta lohkosta ilman että kampiakseli jumittuu.(entiedä)
    tuli väärän malliset laakerit motonetistä ei sovi uuteen lohkoon vanhoihin laakerihöskiin kyl menis. Runkolaakerit siis.

    Toinen ongelma 327eta:ssa kaveril 325 imusarja kaasuläppä hilikkeet boxit suuttimet. Ei alavääntöä eikä tyhjäkäyntiä. Kierroksia ottaa kyl pirusti ja kiihtyy yläkierroksilla. Mut mihin meni alavääntö ja tyhjäkäynti soppa kyl vähä haiskahtaa. neuvoja?
    Vw Passat "power diesel" 1.9tdi
  • Sickness
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 1923
    • Helsinki

    #2
    Etsipä mun "m20 koneremppaa" topic ja sieltä katselet niitä kiinnitysten eroja. Muuallakin olen asiaan liittyen osallistunut keskusteluun, joten haulla löytyy.

    Yksi ylimääräinen E34 peräisin oleva m20b20 lohko löytyy tallista, joten jos sellaista kaipaat niin otapa yhteyttä (pm tai 040 5425 108).
    E39 520iA -02

    Comment

    • Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by Belfast81 View Post
      Eli onko näiden lohkojen kiinnike reikien määrissä eroa ja mitkä käy suosiolla mihin ja mitkä ei käy mihinkään.
      tarvis e34:seen vaihtaa viel kerra lohkon.
      Yksinkertaisesti: e34:ään menee e34 lohko. E30 ja e28 lohkot eivät mene heittämällä - niitä varten pitää tehdä siirtopalat että saa ne vakiokorvakkeet kiinni.

      Summasummarun: suosittelen lämpimästi käyttämään e34 vakiolohkoa askartelun sijaan.


      Originally posted by Belfast81 View Post
      Toinen ongelma 327eta:ssa kaveril 325 imusarja kaasuläppä hilikkeet boxit suuttimet. Ei alavääntöä eikä tyhjäkäyntiä. Kierroksia ottaa kyl pirusti ja kiihtyy yläkierroksilla. Mut mihin meni alavääntö ja tyhjäkäynti soppa kyl vähä haiskahtaa. neuvoja?
      Alavääntö menee liian sopan mukana. Eli ihan alkuun ilmamäärämittarin 6 koloruuvista säätämällä tyhjäkäynti kohdalleen. Sitten hakemaan ilmamäärämittarin jouselle sopivaa asentoa. Bensanpaineita voi vähän nostaa jos ei muuten tunnu osuvan kohdalleen.

      Onko 325 vakiolastulla?

      t.Ville

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎