Takajouset pitäisi vaihtaa.
Mitä tarvin kun tunkki löytyy, sekä renkaan pulttien avain.
Tarviiko jousipuristimia jos irrtoittaa iskarin alapään jolloin autoa voi tunkata enemmän ylös? Noi 40mm madaltavat jouset tulee kyllä tuolta pois, mutta meneekö vakiojouset paikalleen ilman jousipuristimia?
Joku voisi myös kertoa mitä pitää auton tunkkauksen ja renkaan irroittamisen jälkeen tehdä?
Iskarin alapää irti? Siiten varmaan auto nousee enemmän ja jouset saa pois ja toiset jouset paikalleen?
Onko se noin yksinkertaista?
Tässä kuva, mistä näkee, että madallusjouset eivät käy vakioiskareiden kanssa yhteen. Siis siten että menisi katsastuksesta läpi (ei siis mennyt, siks vaihdan jousia että saan mennä katsastamaan uudelleen). Miks kaikki sitten aina sanoo että vakioiskareihin sopii laittaa madallus, kunhan jouset madaltaa max 40mm?
Mitä tarvin kun tunkki löytyy, sekä renkaan pulttien avain.
Tarviiko jousipuristimia jos irrtoittaa iskarin alapään jolloin autoa voi tunkata enemmän ylös? Noi 40mm madaltavat jouset tulee kyllä tuolta pois, mutta meneekö vakiojouset paikalleen ilman jousipuristimia?
Joku voisi myös kertoa mitä pitää auton tunkkauksen ja renkaan irroittamisen jälkeen tehdä?
Iskarin alapää irti? Siiten varmaan auto nousee enemmän ja jouset saa pois ja toiset jouset paikalleen?
Onko se noin yksinkertaista?
Tässä kuva, mistä näkee, että madallusjouset eivät käy vakioiskareiden kanssa yhteen. Siis siten että menisi katsastuksesta läpi (ei siis mennyt, siks vaihdan jousia että saan mennä katsastamaan uudelleen). Miks kaikki sitten aina sanoo että vakioiskareihin sopii laittaa madallus, kunhan jouset madaltaa max 40mm?
Comment