Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw 316 (1.8l) pierpurg kaasutin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [biohazard]
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 255
    • kiuruvesi

    bmw 316 (1.8l) pierpurg kaasutin

    miksi toisen kaasarin kurkun läppä on koko ajan kiinni vaikka kaasuvaijeriä vetää toisessa kurkussa kyllä aukeaa läppä mutta ei tässä toisessa. toimiiko se alipaineella vai mitenkä? ja sehän puottaa koneen tehoja melko paljon jos toinen kurkku on vain käytössä?!?
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #2
    muistaakseni se taitaa pelata jollain alipaine hommalla...


    "puottaa koneen tehoja" mitä h****tin tehoja...
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    • [biohazard]
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 255
      • kiuruvesi

      #3
      Originally posted by GOOFY View Post
      muistaakseni se taitaa pelata jollain alipaine hommalla...


      "puottaa koneen tehoja" mitä h****tin tehoja...
      niin mutta kyllä se silti ahistaa jos ei hengitä hyvin

      Comment

      • Valkman
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2006
        • 712
        • Helsinki

        #4
        Joka tapauksessa, idea tuossa on vain saada sopivat seokset joka kierrokselle. Alakierroksilla ilmaa riittää ihan tarpeeksi yhdestä kanavasta, mutta täyskaasukiihdytyksellä tarvit lisää seosta, josta johtuen toinen kanava avautuu. Näin toteutuu siis tehokas toiminta ilman raskaita luistirakennelmia. Sieltä kanavista löytyy myös erikokoiset suuttimet. Vaiheittainen toiminta on kaiken A ja O. Jos toisiokanava on jatkuvasti auki, kone ei käy tyhjäkäyntiä sitten ollenkaan.

        Mikäli kaasarin kyljestä löytyy musta muovinen rasia, kaasutin toimii alipaineella. Eli kone täytyy käydä rasian toimiakseen. Jos katsoit läppien liikettä kone sammuksissa, siellä ei pitäiskään liikkua mikään muu osa, kuin ensiökanavan läppä. Toki jos rikastimen läppää puolestaan katsoit, niin senkin on oltava kylmällä koneella kiinni..tai lähes kiinni. Avautuu hiukan, kun koneen käynnistää ja jatkaa avautumista koneen lämmetessä.

        Comment

        • [biohazard]
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2006
          • 255
          • kiuruvesi

          #5
          Originally posted by Valkman View Post
          Joka tapauksessa, idea tuossa on vain saada sopivat seokset joka kierrokselle. Alakierroksilla ilmaa riittää ihan tarpeeksi yhdestä kanavasta, mutta täyskaasukiihdytyksellä tarvit lisää seosta, josta johtuen toinen kanava avautuu. Näin toteutuu siis tehokas toiminta ilman raskaita luistirakennelmia. Sieltä kanavista löytyy myös erikokoiset suuttimet. Vaiheittainen toiminta on kaiken A ja O. Jos toisiokanava on jatkuvasti auki, kone ei käy tyhjäkäyntiä sitten ollenkaan.

          Mikäli kaasarin kyljestä löytyy musta muovinen rasia, kaasutin toimii alipaineella. Eli kone täytyy käydä rasian toimiakseen. Jos katsoit läppien liikettä kone sammuksissa, siellä ei pitäiskään liikkua mikään muu osa, kuin ensiökanavan läppä. Toki jos rikastimen läppää puolestaan katsoit, niin senkin on oltava kylmällä koneella kiinni..tai lähes kiinni. Avautuu hiukan, kun koneen käynnistää ja jatkaa avautumista koneen lämmetessä.
          kiitos tuo selvitti paljon

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎