Announcement

Collapse
No announcement yet.

mittaristo e30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimmerimies
    Newbiemmer
    • Oct 2006
    • 18
    • rauma

    mittaristo e30

    elikkä yritin tossa ettiä haulla mut en löytänyt asiaani vastausta eli omistan vm 85 bmw 316 e30.. ja mietteeni on seuraavat.. olen jo pidemmän aikaa mietinyt ja ihmetellyt mikä se numero on joka minun mittariston kellotaulussa on eli 05 pienilla numeroilla... mittarin olen kerran purkanut ja huomasin sen numeron olevan jonkun tapin päässä jossa oli kaikkia ihmeellisiä uria ja mittariston takana siinä kohtaa luki codekey elikkä mikä se on ja mihin se vaikuttaa mikä lakkaa toimimasta kun sen nyppää pois...



    kiitos etukäteen kaikille vastanneille...
    Last edited by bimmerimies; 21-11-2006, 21:14.
    ei riemulla rajaa kun bimmerillä ajaa
  • [biohazard]
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2006
    • 255
    • kiuruvesi

    #2
    [QUOTE=bimmerimies;778211]elikkä yritin tossa ettiä haulla mut en löytänyt asiaani vastausta eli omistan vm 85 bmw 316 e30.. ja mietteeni on seuraavat.. olen jo pidemmän aikaa mietinyt ja ihmetellyt mikä se numero on joka minun mittariston kellotaulussa on eli 05 pienilla numeroilla... mittarin olen kerran purkanut ja huomasin sen numeron olevan jonkun tapin päässä jossa oli kaikkia ihmeellisiä uria ja mittariston takana siinä kohtaa luki codekey elikkä mikä se on ja mihin se vaikuttaa mikä lakkaa toimimasta kun sen nyppää pois...


    mulla on samanlainen ja olen ihmetellyt että mikä se on

    Comment

    • bimmerimies
      Newbiemmer
      • Oct 2006
      • 18
      • rauma

      #3
      kommentti

      nonni nyt täällä on jo kaksi uteliasta ja tiedotonta elikkä vastakkaa ny mikä se heebeli on....
      ei riemulla rajaa kun bimmerillä ajaa

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎