Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 320i ja 325i alustat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • disturbed
    Newbiemmer
    • Mar 2004
    • 22
    • Parainen

    E30 320i ja 325i alustat

    Eli siis onko noiden bemujen jarruissa, laatikossa,
    kytkimessä jne. mitään eroa, vai onko samat..?
    Sit vielä pikkasen offtopic, saako tollaseen 2.5 koneeseen millasta lastua, ja mitä siitä irtois? +30hp..? Vääntö?
    Ja mihin hintaan tollasta sais? :roll:
    P0W3R I5 B34T1FUL
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    Kytkin on molemmissa sama.
    Taka iskarit ovat samat.
    Laatikosta en sano mitään.
    Enkä lastusta.
    Hinnat menee 500-10000€
    320i
    Pienet tolpat edessä. Oliko nyt 45mm
    jäähytetyt etulevyt
    takana rummut.
    325i
    isot tolpat 51mm
    jäähytetyt etulevyt
    takana levyt

    Toivottavasti oli kyse E30 korista
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • Arto
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1079
      • Vaasa

      #3
      Originally posted by Wittu_joo
      Kytkin on molemmissa sama.
      Taka iskarit ovat samat.
      Laatikosta en sano mitään.
      Enkä lastusta.
      Hinnat menee 500-10000€
      320i
      Pienet tolpat edessä. Oliko nyt 45mm
      jäähytetyt etulevyt
      takana rummut.
      325i
      isot tolpat 51mm
      jäähytetyt etulevyt
      takana levyt

      Toivottavasti oli kyse E30 korista
      mulla oli mun entinen 320i isoilla etutolpilla :idea: voi tietenkin olla että joskus vaihdeltu...
      325tds -97
      GSX-R1000 -04

      Comment

      • H2S
        Bimmer Rookie
        • Jun 2004
        • 46
        • Lahti-Mikkeli

        #4
        Eikös ainakin -88--> 320i:ssä ole levyt takana?

        Comment

        • BmwPunisher
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 7629
          • Lemu

          #5
          Originally posted by H2S
          Eikös ainakin -88--> 320i:ssä ole levyt takana?
          juuri näin se menee
          E70 X5 30d

          Comment

          • disturbed
            Newbiemmer
            • Mar 2004
            • 22
            • Parainen

            #6
            joo mut se o vm. -85 :roll:
            P0W3R I5 B34T1FUL

            Comment

            • Esko
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 11662
              • Kouvola

              #7
              Originally posted by myllyoja84
              Originally posted by H2S
              Eikös ainakin -88--> 320i:ssä ole levyt takana?
              juuri näin se menee

              ei oo ainakaa noissa parissa clubin galleriasta löytyvästä 88-> vehkeessä levyjä takana :roll:

              eipä taida vapariin saada millään lastulla 30 hevosta lisää...joku tollanen 15hv maksimissaan vois irrota mut sitäkin vähä epäilen!

              Comment

              • suomas
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2003
                • 597
                • Hämeenkyrö

                #8
                Originally posted by H2S
                Eikös ainakin -88--> 320i:ssä ole levyt takana?
                Ei ole mistä tommosta tietoa nyt on tullut
                Benareilua vuodesta 1998..

                Comment

                • mupe000
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2003
                  • 237

                  #9
                  320 etukallistuksenvakaaja 18.5mm
                  325 20mm

                  320 takakallistuksenvakaajaa ei oo (mulla ainakaa)
                  325 on.

                  vaihdelaatikot on erilaiset, sopii kyl heittämällä paikoilleen kumpaankin.

                  kytkinkin on erilainen katastusmiehen mielestä. samankokoinen kylläkin.

                  Jos on alkupeiräinen M-technik niin edessä isot tolpat 2.0l:ssa ja paksu vakaaja.

                  Comment

                  • Masinol
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2003
                    • 988
                    • "Turku"

                    #10
                    Joo ei lastulla saa muuten vakiokoneesta huipputehoja lisää edes 10 heppaa.... keskikierroksille vääntöä tulee lisää, mutta muuten muutos aika pieni.
                    Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

                    Comment

                    • 131
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2004
                      • 393
                      • Siilinjärvi

                      #11
                      "320 takakallistuksenvakaajaa ei oo (mulla ainakaa) "

                      Mulla kilpurin aihio on kuutoskoneinen 320 ja siinä oli rummut takana JA kallistuksenvakain.
                      Marko

                      http://www.uniball.fi/

                      BMW E30 S54B32 SS
                      Fiat 131 Abarth g.4 historic

                      http://www.131abarth.com/
                      http://www.facebook.com/pages/2-Team...65543543540581
                      https://www.youtube.com/user/131rally?feature=guide

                      Comment

                      • jeps
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 1986
                        • Espoo

                        #12
                        Eikö se oo niin, että niissä 320i:ssä missä on abs:t ni on levyt takanaki.. ?
                        Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎