Löytyiskö keneltäkään noiden E30 M-technic II levikkeiden asennusohjeita, ettei tarvitsisi käydä porailemaan reikiä helmaan ihan mutu tuntumalla..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 M-technic II levikkeiden asennusohjeet
Collapse
X
-
Eikös helmat oo alapuolelta kiinni sellasilla klipseillä (ei tartte porailla) ja päistä sitte lokareiden reunoihin parit reiät. Kylkipalat sitte meneeki noiden kylkilistojen reikiin (takimmaiseen joutuu yhden reiän porailemaan).
Ainakin tuolta vaikutti kun mallailin cäbiin noita kylkiä & helmoja..ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Originally posted by GOOFY View Postno ainakin dualfun oli porannu 28 reikää autoon korisarjan laitossa...:think
http://dualfun.emdia.fi/touring/dual...ely_140406.pdf
Taitaa olla kovakattoisissa erilainen, anyways, alkuperäiset kiiinnikkeet laakkoselta niin saa ne oikein kiinni ja jos saa sapluunan rei'lle niin sellainenkin tokiex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostKun mallailin cäbiin noita kylkipaloja niin ainoastaan takapalan ylätakakiinnikekohtaan joutuu poraamaan reiän sekä tietenkin lokareihin päätyruuveille, ei millekään muulle...
Taitaa olla kovakattoisissa erilainen, anyways, alkuperäiset kiiinnikkeet laakkoselta niin saa ne oikein kiinni ja jos saa sapluunan rei'lle niin sellainenkin toki
Juu, 28 reikää per PUOLI. http://dualfun.emdia.fi/touring/dual...ely_180806.pdf
Tuolla näkyy sivulla 13 kuva kyljestä täynnä reikiä. Teippikohdat on Touringin vakiohelmojen kiinnityskohdat, ei kannata niistä välittää.
Yläkiinnikkeet niissä helmoissa on aina oli cabi tai joku muu malli. Sen lisäksi helmat tulee kiinni alahelmaan puristettavilla klipseillä, etulokarin kylkeen kahdesta kohtaa, takakaareen yhdestä.
Sapluuna on jees, kallis vaan (about 30e yhden puolen sapluunat)Last edited by Dualfun; 04-12-2006, 15:24.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Notta perkele, pitääpä loppuviikosta kun tallille menee niin ottaa oikeen silmä käteen ja katella mihin niitä reikiä tarttee porailla :thinkex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostNotta perkele, pitääpä loppuviikosta kun tallille menee niin ottaa oikeen silmä käteen ja katella mihin niitä reikiä tarttee porailla :think
Comment
-
Comment