Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 325 alakerta sökö

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jarci
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2006
    • 783
    • Sawo

    e30 325 alakerta sökö

    *kaverin puolesta*
    moottoria ei vielä purettu mutta niinpä ilmeisesti kävi että kiertokangen laakerit on kappaleina. tiedä vielä paljonko muutakin

    -mitäs mieltä vaihtaa tuohon samalla kertaa m50b25, muovi motori..
    mitä tuossa vaihossa huomioida? mitenkä helposti käy? laatikoksi mikä?
    vai kannattaisikohan tuo m20b27 vain rempata?

    koitin ehtiä mut en löytäny kunnon rojekti selostusta...
    Nykyisin mennään X3 E83
  • Poksia
    Bimmer Rookie
    • Apr 2005
    • 138
    • Juankoski

    #2
    tässä jonkun verran juttua tuosta m50 swapista http://www.kovaluu.com/autot/m50swap.htm
    Last edited by Poksia; 09-12-2006, 16:30. Reason: typoja
    e39 M5
    ex:e36 M3 sedan -96
    ex:e30 335 4d M-technic II

    Comment

    • Jonsku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 4645
      • Tuusula

      #3
      Jenkkifoorumeilta kannattaa lukea tosta M50 swapista, suosittua sielläpäin (www.r3vlimited.com / www.maxbimmer.com / www.e30tech.net). E30 tapauksessa eritoten www.e30.de on paikka jota ei voi mainostaa liikaa

      M52B28 olisi paras vaihtoehto mutta taitaa olla aikalailla kalliimpi kuin M50..
      - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

      ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
      ex. Alpina D10 Touring #33/94
      ... and many more

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎