-Eli kylmäkäynnistykset ovat tuskaa kun auto jää röpöttää vajailla pytyillä ja tämä häviää vasta 5km ajon jälkeen.Lämpimänä lähtee iloisesti käyntiin.
-Tyhjäkäynti seilaa siellä 800-500 mutta pysyy kuitenkin käynnissä ilman kaasua, meinaa kuitenkin sammua.
Bensaa tuntuu menevän aika kovasti vaikka ei reviteltäis.
Muuten auto kulkee ihan hyvin.
Auton Historia:
1989 m40b16 316i 290tkm ajettu, ei ole kattia
-nokka keinut venttiilit ja muut tilpehöörit uusia
-Kokeillut 2 ilmamäärämittarilla=ei vaikutusta
-vaihdettu virranjakajan kansi ja pyörijä
-Letkut ja liitokset ehjät, eikä kuulu suhinoita
-Tyhjäkäyntimoottori(lisäilmaluisti) putsattu, testattu johto irti kiekat nousee 1500rpm
-uudet tuplakärkitulpat, ilmansuodatin, bensansuodatin, öljysuod.
-Kaikki liittimet putsattu crc llä (paitsi ne jotka ovat siellä imusarjan alla)
-Kaasuläppä naksahtaa kiinnimennessään, sekin putsattu ja haitarikumi uusi
Tuo vajailla pytyillä käynnistyminen ja nykiminen kylmänä on pahentunut viimeisen vuoden aikana, jotta kohta ei varmaan lähe käyntiin.Kaasun painaminen ei auta paljoakaan röpöttämiseen.
VOisiko olla joku nokan asentotunnistin? bensapaineen säädin? bensapumppu?
Vaiko ruiskussa vika? vaiko tyhjäkäyntimoottori silti rikki?
Kaikki asialliset neuvot tarpeen. Rahaa mennyt ihan vatusti ja ite ois tarkoitus huoltaa, kun ei kerkeä työn ohelta juoksemaan korjaamolla. AINUT PASKA HOMMA ON KUN EI OSAA/PYSTY MITTAILEMAAN NOITA SÄHKÖLAITTEITA. VIEN MITATTAVAKSI JOS EI MUUTEN ALA SELVIÄMÄÄN.
-Tyhjäkäynti seilaa siellä 800-500 mutta pysyy kuitenkin käynnissä ilman kaasua, meinaa kuitenkin sammua.
Bensaa tuntuu menevän aika kovasti vaikka ei reviteltäis.
Muuten auto kulkee ihan hyvin.
Auton Historia:
1989 m40b16 316i 290tkm ajettu, ei ole kattia
-nokka keinut venttiilit ja muut tilpehöörit uusia
-Kokeillut 2 ilmamäärämittarilla=ei vaikutusta
-vaihdettu virranjakajan kansi ja pyörijä
-Letkut ja liitokset ehjät, eikä kuulu suhinoita
-Tyhjäkäyntimoottori(lisäilmaluisti) putsattu, testattu johto irti kiekat nousee 1500rpm
-uudet tuplakärkitulpat, ilmansuodatin, bensansuodatin, öljysuod.
-Kaikki liittimet putsattu crc llä (paitsi ne jotka ovat siellä imusarjan alla)
-Kaasuläppä naksahtaa kiinnimennessään, sekin putsattu ja haitarikumi uusi
Tuo vajailla pytyillä käynnistyminen ja nykiminen kylmänä on pahentunut viimeisen vuoden aikana, jotta kohta ei varmaan lähe käyntiin.Kaasun painaminen ei auta paljoakaan röpöttämiseen.
VOisiko olla joku nokan asentotunnistin? bensapaineen säädin? bensapumppu?
Vaiko ruiskussa vika? vaiko tyhjäkäyntimoottori silti rikki?
Kaikki asialliset neuvot tarpeen. Rahaa mennyt ihan vatusti ja ite ois tarkoitus huoltaa, kun ei kerkeä työn ohelta juoksemaan korjaamolla. AINUT PASKA HOMMA ON KUN EI OSAA/PYSTY MITTAILEMAAN NOITA SÄHKÖLAITTEITA. VIEN MITATTAVAKSI JOS EI MUUTEN ALA SELVIÄMÄÄN.
Comment