nonnii kertokaas sitten millasii muutoksia joutuu tekeen kun pistää e30 vm1990 1.6i:Hin tilalle e36:sen 1.6i ketjukoneen..?? e30:ssä on m40b16 kone paikallaan....
e36 kone, e30:seen?
Collapse
X
-
Yksi kysymys, mitä hiton järkeä? Tarkoitat vissiin m43b16,että laittaisit tuon sinne. Pistä nyt kerralla isompi pata kun joka tapauksessa prosentteja tulee. Helvetin moinen homma verrattuna hyötyyn mun mielestä. Ja tästäkin varmaan olisi löytynyt keskustelua.....ehkä.- Muutamia riisejä
- Muutamia saksalaisia
- Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
- Ex E30 320i -84
-
Mutta sitten joutuisi alustaa vaihtamaan ja jos haluaa taloudellisen käyttöauton nii miksei....Originally posted by masi300 View PostYksi kysymys, mitä hiton järkeä? Tarkoitat vissiin m43b16,että laittaisit tuon sinne. Pistä nyt kerralla isompi pata kun joka tapauksessa prosentteja tulee. Helvetin moinen homma verrattuna hyötyyn mun mielestä. Ja tästäkin varmaan olisi löytynyt keskustelua.....ehkä.sigpic
Comment
-
Ketjujakopää ja rullavipat on ainakin hyviä syitä jos nyt haluaa järkevyyttä perustella. Ja vähemmän prosentteja kuin mitä se isompi pata tulee todennäköisesti vaatimaan.Originally posted by masi300 View PostYksi kysymys, mitä hiton järkeä? Tarkoitat vissiin m43b16,että laittaisit tuon sinne. Pistä nyt kerralla isompi pata kun joka tapauksessa prosentteja tulee. Helvetin moinen homma verrattuna hyötyyn mun mielestä. Ja tästäkin varmaan olisi löytynyt keskustelua.....ehkä.
E36 öljypohjassa on ainakin pahka väärälläpuolella palkkia, ehkä m43 konella olevasta 518i saa käyvän pohjan? Moottorinohjauksen taitaa joutua myös adoptoimaan E36:sta.
Ei ole tuollaisesta swapista kokemusta mutta nuo tuli äkkiä ajateltuna mieleen.
Comment
-
kysyin ihan vaan käyttöauto tarkoituksiin...kun ei pakkaa noita m40b16 koneita löytymään hyvä kuntoisia enää halvin minkä löysin mootor teamilla olis 650egee...sekin on jo turhan kallis ikäiseen autoon kun miettii että samalla hinnalla saa uudempiinkin bemareihin hyvä kuntoisia koneita.....
Comment
-
sekin oli motor teamilla e36 m40 koneOriginally posted by BMWmaster View Postkysyin ihan vaan käyttöauto tarkoituksiin...kun ei pakkaa noita m40b16 koneita löytymään hyvä kuntoisia enää halvin minkä löysin mootor teamilla olis 650egee...sekin on jo turhan kallis ikäiseen autoon kun miettii että samalla hinnalla saa uudempiinkin bemareihin hyvä kuntoisia koneita.....
Comment
-
e36:sen m40b16 koe on ihan samanlainen kuin e30 m40b16 kone ainoastaan öljypohjat tarvii vaihtaa keskenään muuten sama mylly...mutta siitä ketju koneisesta ei ole tietoo niin paljoo...Originally posted by Bavaria View PostKetjujakopää ja rullavipat on ainakin hyviä syitä jos nyt haluaa järkevyyttä perustella. Ja vähemmän prosentteja kuin mitä se isompi pata tulee todennäköisesti vaatimaan.
E36 öljypohjassa on ainakin pahka väärälläpuolella palkkia, ehkä m43 konella olevasta 518i saa käyvän pohjan? Moottorinohjauksen taitaa joutua myös adoptoimaan E36:sta.
Ei ole tuollaisesta swapista kokemusta mutta nuo tuli äkkiä ajateltuna mieleen.
Comment
-
Samasta autosta virtalukko, avain ja ohjainboksi niin homma toimii.Originally posted by BMWmaster View Postookkei..eikä sitä sit pysty kiertää mitenkään vai?:think
Sikälimikäli tuo on kyllä "kannattava" swappi (M43, M43, M44) joten jos ja kun intoa riittää niin tekemään vaan
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
meneekö sellainen kone sitten ihan e30 omille paikoille ja sopiiko vaihdelaatikko ym siihen ketju koneesee...?Originally posted by Jonsku View PostSamasta autosta virtalukko, avain ja ohjainboksi niin homma toimii.
Sikälimikäli tuo on kyllä "kannattava" swappi (M43, M43, M44) joten jos ja kun intoa riittää niin tekemään vaan
Comment
-
Comment