Onko tämä luistaminen pikkulukkoperän ominaisuus?
Esimerkiksi kun toinen rengas on jäällä ja toinen pitävällä soralla niin vaan jään puoleinen rengas sutii.
Sit taas kun toinen rengas on nurmikolla(vaikka märälläkin) ja toinen soralla niin sillon yleensä molemmat pyörät sutii.
Soralla auto sutii kahdella ihan miten vaan ja asfaltillakin kun pikkaisen kokeilin niin pyöri paljon paremmin kuin lukottomalla..
Onko perä siis kondiksessa vai rupeaako olemaan kulunut?
En iha sudittelu tarkoitukseen tuota ostanu vaan aattelin jos talvella ois vähä enempi pitoa kun lähtee liikkeelle ja muutenki talvella varmaa kivempi ajella.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Jos lukko toimii yhtään niin ero on ku päivällä ja yöllä jos vertaa lukottomaan.
Taitaa johtua kitkalevyistä tuo ominaisuus epäilisin :think
Ikaalisen voimansiirto ainaki saa asiaan parannusta. Vai miten 50% perä toimi Hammu? Samalla sai perehdytyksen perän sielunelämään ja ramppikulmiin.
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Jos lukko toimii yhtään niin ero on ku päivällä ja yöllä jos vertaa lukottomaan.
Taitaa johtua kitkalevyistä tuo ominaisuus epäilisin :think
Ikaalisen voimansiirto ainaki saa asiaan parannusta. Vai miten 50% perä toimi Hammu? Samalla sai perehdytyksen perän sielunelämään ja ramppikulmiin.
Pikkulukkoa vaan ei oikeastaan voi shimmata. Se ei kestä sitä.
Tämä juurikin Kuultu Särkikoskelta (Ikaallisten voimansiirto palvelu).
Jos ramppikulmia muuttaa, ne vähät kitkalevyt mitä pikkulukkoon mahtuu, ei kestä kasvanutta pintapainetta vaan murenee. Sama pätee 188 lukkoon jos mennään vakio kitkalevy määrällä. Sinne saa onneksi lisättyä levyjä ja näin ongelma poistuu..
Eli 168 myyntiin ja tilalle 188 muutettuna. 75/45 ilman esijännitystä vaan Särkikoskelta, niin ei lukko enää luista.
Pikkulukkoa vaan ei oikeastaan voi shimmata. Se ei kestä sitä.
Tämä juurikin Kuultu Särkikoskelta (Ikaallisten voimansiirto palvelu).
Jos ramppikulmia muuttaa, ne vähät kitkalevyt mitä pikkulukkoon mahtuu, ei kestä kasvanutta pintapainetta vaan murenee. Sama pätee 188 lukkoon jos mennään vakio kitkalevy määrällä. Sinne saa onneksi lisättyä levyjä ja näin ongelma poistuu..
Eli 168 myyntiin ja tilalle 188 muutettuna. 75/45 ilman esijännitystä vaan Särkikoskelta, niin ei lukko enää luista.
Taitaa mennä niin kalliiks jos tuommoiseen rupean:think
Kyllä tuo lukko ainakin toistaiseksi toimii tarpeeksi hyvin niin tuskin tulee vaihdettua.. Ja eipä oo kun se 115hp liikuttamassa autoa
Niin ja vaikuttaako perän lämpötila lukon pitävyyteen? Varmaan ollu aika kylmä aina tuo perä kun kokeilin noita systeemejä
Voikos öljylaadun vaihdolla tehdä mitään parannusta? Mobil öljyjä en löytäny sillon joten castrollia tuli laitettua litra perään..
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment