Mulla on e30 lukko joka luistaa kun yrittää pyörittää rinkiä. välillä sutii hienosti molemmilla välillä taas vaan toisella.. Mitä pitäis tehdä ja mitä maksais tommosen perän kunnostus? entä kuka tommosia tekee?? kuinka pitäviä noi lukot yleensä? en tiedä mistä perä on lähtösin, mutta se on mallia iso.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Lukko Luistaa!? Apuja?
Collapse
X
-
Mulla ihan sama ilmiö. Samassa autossa ollu kaksi 25% kitkalukkoa alla. Molemmat piirtää suoraan, risteyksissä ja pitää driftailussa hyvin. Jos yrittää kääntää auton kaasulla, niin ei pidä. On lukko molemmissa ja molemmissa uudet öljyt. Mulla voi toki olla jotain tekemistä aika suuren väännön kanssa.
Radalla tolla S3.25 lukolla tehny mitään. Ahveniston jyrkissä mutkissa jotka nousee ylämäkeen niin "mikä lukko" meininki oli siellä.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
-
Originally posted by DoniMulla ihan sama ilmiö. Samassa autossa ollu kaksi 25% kitkalukkoa alla. Molemmat piirtää suoraan, risteyksissä ja pitää driftailussa hyvin. Jos yrittää kääntää auton kaasulla, niin ei pidä. On lukko molemmissa ja molemmissa uudet öljyt. Mulla voi toki olla jotain tekemistä aika suuren väännön kanssa.
Radalla tolla S3.25 lukolla tehny mitään. Ahveniston jyrkissä mutkissa jotka nousee ylämäkeen niin "mikä lukko" meininki oli siellä.
toimii aikalailla samalla tavalla ku sullaki.. voiko tälle "ominaisuudelle" tehdä jotain olis kiva pystyä kääntää kaasulla.. joskus sekin onnistuu mut ei oo kivaa ku se on niin epävármaaOha se helmi
Comment
-
-
Originally posted by JaghaathSama homma entisessä M535:ssa, taitaa olla melkeen ominaisuus tuolla 25%, pitäisi ainakin 50% olla.Oha se helmi
Comment
-
-
Originally posted by tubitusSaako tommosestä 25% tehtyä tommosta 50 prossasta?? mistä sen tietää mikä prosentti määrä se on?? jos mulla no tommonen 50% mut se onkin kulunu?? minkälainen homma kunnostaa tommonen perä??
Comment
-
-
Veholta taisi saada aikanaan muutososat jolla lukon sai 40%:ksi
Kyllä tuon 325i touringin voi kääntää ihan kaasulla asfaltilla ja aina on lukko pitänyt.
316 ei taas käänny mutta kakkoselta kolmoselle pykältäessä täydellä höngällä suoraan mentäessä jää katuun kaksi mustaa juovaa ja perse seilaa. Ilman lukkoa siis.E60 530d M-Sport
E53 X5 3.0d Sport
E53 X5 3.0d Sport Paku
E93 330d
E61 535d M-Sport
E61 520d
E46 320i
Comment
-
-
Ei niitä nyt ulkomaille tartte lähettää...
Ite teetin semmoisen lukon johon tuli tuplalevyt, toinen esikiristyslevy poistettiin ja ramppikulmat jätettiin vakioksi. Sinne koneistettiin jonkun verran lisätilaa jotta ne kaikki levyt mahtuivat. Sen pitäis olla nyt 50% lukko.
Hintoja en muista tarkkaan, mut oli kai yli 300 euroa osineen...
Ne lukon levyt on aika kalliita ja saatavuudessakkin on jotain koukeroita...
Comment
-
-
Originally posted by s14 1990Ei niitä nyt ulkomaille tartte lähettää...
Ite teetin semmoisen lukon johon tuli tuplalevyt, toinen esikiristyslevy poistettiin ja ramppikulmat jätettiin vakioksi. Sinne koneistettiin jonkun verran lisätilaa jotta ne kaikki levyt mahtuivat. Sen pitäis olla nyt 50% lukko.
Hintoja en muista tarkkaan, mut oli kai yli 300 euroa osineen...
Ne lukon levyt on aika kalliita ja saatavuudessakkin on jotain koukeroita...
missäs tämmönen onnistuu??
edelliseen viestiin:
Itellä on 2.0 turbo e30 ja sillon tällön sutii tuplana..olis kiva saada toimiva lukko!Oha se helmi
Comment
-
Comment