Elikkäs kori on vuosimallia -79 ja moottori on m20b20 le-jet. Kysymys kuuluu että miten sovittaa le-jetin johtosarja tuohon e21 sulakerasiaan tulevaan liittimeen. Le-jetin liittimeen tulee 11? johtoa ja 320 e21 liittimeen 7? johtoa. Mihin le-jetin liittimen johtoihin kuuluu tulla maa ja mihin virta? Jos joku on risteyttänyt e21 ja m20b20 le-jetin niin auttakaa saamaan tuo minunkin auto käymään että pääsen projektissa eteenpäin. Katselen huomenna johtojen värit molemmista liittimistä niin helpompi kertoa mikä liitetään mihinkin..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20b20 le-jetin ja e21 yhdistäminen.
Collapse
X
-
Originally posted by Vilikki View PostElikkäs kori on vuosimallia -79 ja moottori on m20b20 le-jet. Kysymys kuuluu että miten sovittaa le-jetin johtosarja tuohon e21 sulakerasiaan tulevaan liittimeen. Le-jetin liittimeen tulee 11? johtoa ja 320 e21 liittimeen 7? johtoa. Mihin le-jetin liittimen johtoihin kuuluu tulla maa ja mihin virta? Jos joku on risteyttänyt e21 ja m20b20 le-jetin niin auttakaa saamaan tuo minunkin auto käymään että pääsen projektissa eteenpäin. Katselen huomenna johtojen värit molemmista liittimistä niin helpompi kertoa mikä liitetään mihinkin..
Kohta T3 tulee kertomaan ajatuksiaan tänne.
t.Ville
Edit: Sillä taitaakin olla taas menkat niin tuskin tulee.Last edited by Kyytsis; 16-01-2007, 16:42.
-
-
Paa väri väriin. Katkaise se räpelletty johtosarja siitä 10cm liittimeltä ja käytä sitä liitintä.
Moottorin johtosarjasta tulee vihreä/violetti se pa-pumpu plussalle, laita sulake väliin.
Sulakerasialta jää varmaankin yksi aivan musta ylimääräiseksi kytke se puolan miinukseen.
Moottorin puolelta jää johtoja yli, ne ovat öljyntaso anturille ja e30 huoltovälinosoittimen nollaukseen, älä kytke niitä mihinkään.
Boksin lähellä on 3 napainen liitin, joka ei käy e21 mallissa mihinkään, vedä sen liittimen vihreästä navasta hyppyjohto sinne sulakerasian vihreään, muuten ei käynnisty.Olli.
Comment
-
Comment