Omasta E30 käyttöpelistä luovutti M40 kuningasmoottori kesken matkanteon. Tai no käyhän se, mutta sellaisen kolinan säestämänä, että ei oikeastaan edes kiinnosta mitä maksaisi korjata (liikaa).
Tiedossa on jo uusi tekniikka autoon. M10B18 ruiskulla. Nyt tarvitaankin kaikkien oldskool neloskone & E30 tietäjien vinkkejä!
Mitä tarvitaan / pitää ottaa huomioon kun vaihdetaan M40:n tilalle M10 ruiskulla?
Autona siis E30 316i '89
Tekniikan luovuttajana ajokuntoinen E28, josta voi ottaa kaiken tarvittavan.
Nykyinen 5-lovinen laatikko ilmeisesti sopii M10:iin sellaisenaan?
Mites koneen kannakkeet?
Muuta? Kiitollisia oltaisiin pikaisesta avusta, kun kyseessä on käyttöauto ja jalkamiehenä ei ole mukavaa.
Tiedossa on jo uusi tekniikka autoon. M10B18 ruiskulla. Nyt tarvitaankin kaikkien oldskool neloskone & E30 tietäjien vinkkejä!
Mitä tarvitaan / pitää ottaa huomioon kun vaihdetaan M40:n tilalle M10 ruiskulla?
Autona siis E30 316i '89
Tekniikan luovuttajana ajokuntoinen E28, josta voi ottaa kaiken tarvittavan.
Nykyinen 5-lovinen laatikko ilmeisesti sopii M10:iin sellaisenaan?
Mites koneen kannakkeet?
Muuta? Kiitollisia oltaisiin pikaisesta avusta, kun kyseessä on käyttöauto ja jalkamiehenä ei ole mukavaa.
Comment