Eli vaidoin "uuden" suoristetun/koeponnistetun kannen haljenneen kannen tilalle ja samalla tein jakopään remontin.Ja nyt kun sain kaikki kasaan ja starttaamaan ni eihä se lähe käyntiin.Jako katottiin ainaski että on kohillaan ja virranjakajaan ja syttyjohtoihin en oo koskenut.Ja kipinää tulee tulpille.Yks korjaaja väitti että ton L-jetin virranjakajan käyttöakselin hammaspyörän pitäis laittaa johonki ajotusmerkkiin,samalla ku kammen ja nokan merkit.Mutta ainaskaan Autodatassa ei mainittu mitää asiasta.Kokeilin ottaa virranjakajan säätölevyn pultin irti jotta se pääsee kääntyyn enemmän ja kääntelin jakajaa eri asentoihin mutta ei ees lupaile.Mistähän lähtis ettiin vikaa??
Samalla vaihdoin myös vakio nokka-akselin koska vanhas kannessa oli kiinni Kentcamsin suht rajulla nostolla oleva nokka,joka ei luultavasti turbon kanssa pelaa nii hyvin.
Tollaset arvot kentin nokalla: BMW 320i / 323i / 325i BM63 Sports 2000 - 6500 7.01mm 10.66mm 277
Degrees 27/70 70/27 111 Degrees
0.25mm
EDIT: Siirretty tekniikka puolelta by M_Power
Samalla vaihdoin myös vakio nokka-akselin koska vanhas kannessa oli kiinni Kentcamsin suht rajulla nostolla oleva nokka,joka ei luultavasti turbon kanssa pelaa nii hyvin.
Tollaset arvot kentin nokalla: BMW 320i / 323i / 325i BM63 Sports 2000 - 6500 7.01mm 10.66mm 277
Degrees 27/70 70/27 111 Degrees
0.25mm
EDIT: Siirretty tekniikka puolelta by M_Power
Comment