Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Lukkopellin irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kabe
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 116
    • Tornio

    E30 Lukkopellin irroitus

    Elikkäs pitäs lukkopelti saada irti tosta pommista... Onko joku irroittanut joskus... pikku vinkit ois tervetulleita, miten sen sais nätisti pois. Pikasesti vilkastuna näyttäs että olis vähän sieltä sun täältä koriliimalla (kai) kiinni?!!?
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

    #2
    Originally posted by Kabe View Post
    Elikkäs pitäs lukkopelti saada irti tosta pommista... Onko joku irroittanut joskus... pikku vinkit ois tervetulleita, miten sen sais nätisti pois. Pikasesti vilkastuna näyttäs että olis vähän sieltä sun täältä koriliimalla (kai) kiinni?!!?
    tarkennahan hieman, että mistä oikein kysymys?
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

    Comment

    • Kabe
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 116
      • Tornio

      #3
      eli toi osa numero 1 pitäis saada irti

      Comment

      • GOOFY
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 4139
        • .

        #4
        Originally posted by Kabe View Post
        eli toi osa numero 1 pitäis saada irti
        http://realoem.com/bmw/showparts.do?...27&hg=41&fg=10
        eipä ole koskaan tullu irroiteltua tota, mut epäilisin että sielä välissä on aika lailla koriliima ja piste hitsauksia...:think
        E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

        Comment

        • rrracing
          Bimmer Fanatic
          • May 2003
          • 588
          • Pyhtää

          #5
          joo hitsailtu ja liima päällä..
          Tän hetkiset päristimet:

          Peugeot Boxer -08 Työjuhta
          Bmw 320 -92 M-Sport
          Opel Corsa -93 Hifistelyauto
          Ford Fiesta -82 TURBO

          Comment

          • Guest's Avatar

            #6
            Joo, ittekkin katselin kun auton levällään, että on se pojat vittu homma irrootella, paljon pistehitsejä, okei ne poraa helposti, mutta liima massaa niin hirviästi että irrottaminen on aika hankalaa, että jättäisin välliin...

            Comment

            • Kabe
              Bimmer Rookie
              • Oct 2005
              • 116
              • Tornio

              #7
              Juu jättäisin itsekin väliin, mutta kun on pakko vaihtaa niin onhan se sitte pakko jotenki vaihtaa... Oisko ihan tuhoon tuomittu idea rälläkällä vetää päistä poikki ja hitsata uus sitten siihen (epätoivoista ajattelua). Romikselta olen löytänyt yhden pellin mikä olis ehjäkin, mutta hinnaksi heittivät heti 200€. Pitänee yrittää siis tosta varaosa autosta irrotella ite...

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎